2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آغاز ساخت سریال «زخم کاری» با نقش آفرینی یک زوج جدید در سینما

آغاز ساخت سریال «زخم کاری» با نقش آفرینی یک زوج جدید در سینما

محمدحسین مهدویان ساخت یک سریال برای شبکه نمایش خانگی را با نقش آفرینی یک زوج جدید سینما آغاز کرد.

به گزارش هنرنوشت، «زخم کاری» عنوان سریالی به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که کار تولید و تصویربرداری آن از مدتی قبل شروع شده و خبری رسمی درباره موضوع و بازیگران آن به رسانه ها درز نکرده است.

 

 

در همین زمینه بخوانید:

موزیک ویدیویی با حضور زوج جدید سینمای ایران مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور + فیلم

مهدی پاکدل دوباره ازدواج کرد + عکس

 

قرار بود در این سریال مهدی پاکدل همسر رعنا آزادی ور هم ایفای نقش کند که این موضوع در نهایت منتفی شد و در حال حاضر جواد عزتی به همراه همسرش مه لقا باقری در این سریال حضور دارند.

 

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی ، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (بازیگران خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، بازیگران «زخم کاری» هستند.

 

با توجه به آثاری که محمدحسین مهدویان تاکنون ساخته است به نظر می رسد که این سریال نیز با موضوعی متفاوت و جذاب مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.
 

پلتفرم فیلیمو روز گذشته ۱۶ اسفندماه فیلیمو در گزارشی درباره برنامه های سال 1400 خود اعلام کرد که در سال جدید 30 سریال جدید را تولید می کند که سریال «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان از آن جمله است.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.