2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
مست عشق سرانجام به سینما آمد
ثبت قرارداد سرگروهی دو فیلم مست عشق و سال گربه

مست عشق سرانجام به سینما آمد

فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی سرانجام به سینما رسید.

به گزارش هنرنوشت، بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش، دو فیلم «سال گربه» ساخته مصطفی تقی زاده و «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی از ۲۲ و ۲۹ فروردین‌ماه به عنوان سرگروه به اکران سینماها اضافه می‌شوند.

به دنبال برگزاری اولین جلسه شورای صنفی نمایش در سال ۱۴۰۳‌ که در سازمان سینمایی برگزار شد، این شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم سینمایی سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی با پخش خانه فیلم و به سرگروهی پردیس سینمایی مگامال و فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند با پخش فیلمیران و به سرگروهی پردیس سینمایی ایران‌مال را ثبت کرد.

بر همین اساس مقرر شد اکران فیلم سینمایی سال گربه از ۲۲ فروردین همزمان با عید سعید فطر و اکران فیلم مست عشق از ۲۹ فروردین در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

در فیلم سینمایی سال گربه، بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، نوشین تبریزی و رضا رشیدپور ایفای نقش کرده‌اند و در فیلم مست عشق، محصول مشترک ایران و ترکیه که به روایتی از زندگی مولانا و شمس تبریزی می پردازد، پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حسام منظور و تعدادی از بازیگران شناخته شده ترکیه از جمله هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/ 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.