2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
زخمی که برای آقای کارگردان کاری بود! / محمدحسین مهدویان صفحه اش را بست

زخمی که برای آقای کارگردان کاری بود! / محمدحسین مهدویان صفحه اش را بست

محمدحسین مهدویان کارگردان سریال «زخم کاری» صفحه اینستاگرامش را بست.

به گزارش هنرنوشت، محمدحسین مهدویان کارگردان سریال «زخم کاری» با انتشار پستی انتقادی درباره سانسورهای سریال «زخم کاری» صفحه اینستاگرامش را بست و برای مدتی از این دنیای مجازی خداحافظی کرد.

 

مهدویان در آخرین پست خود در اینستاگرام نوشت: «دروغ چرا؟ این زخم کاری بود. دست کم برای من که خیلی کاری بود. ولی به گواهی دیالوگ معروف فیلم سینمایی سگ کشی اثر استاد بیضایی با زخم باید ساخت، طول می‌کشه ولی خوب می‌شه.

با اجازه شما برای مدت کوتاهی در اینستاگرام نخواهم بود، هرچند مطمئنم خیلی زود دل‌تنگ این جهان پرآشوب خواهم شد. تا آن روز»

 

لحظاتی پس از انتشار این پست، مهدویان  حساب اینستاگرام خود را بست تا برای مدتی دور از هیاهوی فضای مجازی باشد.

 

سریال زخم کاری که تاکنون 9 قسمت آن منتشر شده است و با استقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبان روبرو شده و رکورد بیشترین مخاطب شبکه نمایش خانگی را در حال حاضر از آن خود کرده است، از مدتی پیش با حواشی سانسور روبرو شده بود که باعث واکنش تند این کارگردان شد به طوری که اعلام کرد در صورتی که این سانسورها همچنان ادامه یابد، قسمت هفتم این سریال را به احترام مخاطب منتشر نخواهد کرد.

 

به این ترتیب قسمت هفتم این سریال به دنبال اختلاف نظراتی که میان سازندگان سریال و بخش نظارت ساترا به وجود آمده بود، در موعد مقرر پخش نشد.

 

بعد از مدتی با مذاکراتی که میان سازندگان این سریال و ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) صورت گرفت، این سازمان اعلام کرد که این مشکلات برطرف شده و قسمت هفتم این سریال نیز با اندکی تعویق منتشر شد.

 

قسمت جدید سریال زخم کاری به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان روزهای جمعه ساعت 8 صبح از فیلیمو منتشر می شود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.