2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
تازه ترین آثار شبکه نمایش خانگی اعلام شد/ پخش  فصل سوم سریال زخم کاری

تازه ترین آثار شبکه نمایش خانگی اعلام شد/ پخش فصل سوم سریال زخم کاری

سریال «زخم کاری ۳» به کارگردانی محمدحسین مهدویان به زودی با دریافت مجوز انتشار از طریق شبکه نمایش خانگی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

به گزارش هنرنوشت، سریال‌ها و برنامه‌های «زخم کاری ۳»،  «فصل دوم هفت»، «بازنده»، «پدرخوانده ۳»، «قطب شمال»، «گردن زنی»، «لالایی»، «داریوش»، «برتا»، «در انتهای شب»، «اجل معلق»، «هتل عمارت (جیغ)»، «جوکر ۲»، و «۲۵ میلیمتری» که مجوزهای اولیه خود را از ساترا دریافت کرده‌اند به‌زودی بعد از دریافت مجوز انتشار در سبد محتوایی شبکه نمایش خانگی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

همچنین سریال‌های «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی، «آمرلی» به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری، «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش و نویسندگی مشترک پژمان تیمورتاش و مهدی اسدزاده، «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی مشترک پیمان معادی و پویا مهدوی‌زاده، «آقای خنده» به نویسندگی آرمان صبوری و کارگردانی امیرعباس لطیفی و «شهر هرت» به کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیه‌کنندگی داریوش باباییان نیز آثاری هستند که پخش آنها از فروردین ۱۴۰۳ در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.

از دیگر آثاری که پخش آنها از نوروز سال جاری آغاز شده است می توان به فصل دوم برنامه‌های «صداتو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده و اجرای محسن کیایی و «همزاد من» به نویسندگی و کارگردانی مسعود حقی، تهیه‌کنندگی محسن اسداللهی و با اجرای یوسف تیموری، برنامه «عیدیhd» با تهیه‌کنندگی امین کرابی، کارگردانی امین کفاش‌زاده و اجرای امیرحسین قیاسی و «قلب» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و اجرای بشیر حسینی اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.