2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بازیگر هلندی نقش  آنجلینا السلطنه در سریال قبله عالم کیست؟

بازیگر هلندی نقش آنجلینا السلطنه در سریال قبله عالم کیست؟

یک بازیگر زن تئاتری اهل کشور هلند نقش آنجلینا السلطنه همسر فرنگی ناصرالدین شاه را در سریال کمدی «قبله عالم» بازی می کند.

به گزارش هنرنوشت، مارین ون هولک بازیگر تئاتر و  اهل کشور هلند است که نقش آنجلینا السلطنه همسر فرنگی ناصرالدین شاه را در سریال کمدی «قبله عالم» بازی می کند.

 

زندگینامه مارین ون هولک:

 

 

مارین از  سال ۲۰۱۴ برای همکاری با کمپانی هنرهای اجرایی ویرگول در تهران زندگی می کند. وی با پروژه پژوهشی «دربارهٔ تصویرت از من تجدید نظر کن» که با اجراهایی در تهران و هلند بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ در حال توسعه و پیشروی بود، همکاری داشت.

 

این بازیگر تئاتر با راه اندازی یک گروه نمایشی با عنوان «آلیس را ملاقات کن» به فعالیت های جدی در زمینه پژوهش تئاتر مشغول است.

 

وی همچنین در نمایش‌های «ردپای صورتی»، «باغبان مرگ» به کارگردانی آروند دشت‌آرای و «از زیرزمین تا پشت‌بام» به کارگردانی افسانه ماهیان روی صحنه رفته است که به خاطر ایفای نقش در نمایش «از زیرزمین تا پشت‌بام» به کارگردانی افسانه ماهیان در سال 2017  نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از  جشنواره تئاتر فجر شد.

 

 

سریال قبله عالم:

 

 

سریال کمدی «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی است هر یکشنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود.

 

سریال «قبله عالم» در ژانر کمدی تاریخی ساخته شده و درباره زندگی و اتفاقات تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار است

 

در این سریال حامد کمیلی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، سام درخشانی، اردشیر رستمی، مارین ون هولک، پژمان بازغی , سوگل خلیق، سمانه پاکدل، زهرا بهروزمنش و سروش صحت ایفای نقش می کنند.

 

حامد کمیلی در نقش ناصرالدین شاه قاجار، هادی کاظمی در نقش ظل الدوله صدراعظم ناصرالدین شاه، شقایق دهقان در نقش مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه قاجار و همسر محمدشاه قاجار، اردشیر رستمی در نقش خشایار، پژمان بازغی در نقش میرزا رضا کرمانی قاتل ناصرالدین شاه، سوگل خلیق در نقش مونس،  مارین ون هولک در نقش آنجلینا السلطنه همسر فرنگی ناصرالدین شاه و زهرا بهروزمنش در نقش ماهی نامزد سابق ناصر و همسر میرزا رضا کرمانی ایفای نقش می کنند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.