2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
سریال رامبد جوان با اعتراض مخاطبان  از فیلیمو حذف شد

سریال رامبد جوان با اعتراض مخاطبان از فیلیمو حذف شد

سریال رامبد جوان به دلیل آن که نتوانسته مخاطبانش را راضی کند، از پلتفرم فیلیمو حذف شد.

به گزارش هنرنوشت، «مردم معمولی» عنوان سریالی کمدی ساخته رامبد جوان است که نتوانسته مخاطبانش را راضی کند و انتقادهای تند و بسیاری را نیز با خود به همراه آورده است و بر همین اساس، تیم سازندگان این سریال تصمیم دارند سبک ساخت این سریال را با توجه به سلیقه مخاطبان تغییر دهند و بار دیگر از قسمت اول آن را بسازند.

 

در همین زمینه بخوانید:

عربی رقصیدن رامبد جوان صدای منتقدان را درآورد + فیلم

 

طبق اعلام سازندگان سریال «مردم معمولی»، شش قسمت پخش شده سریال «مردم معمولی»، پس از بررسی نظرات کاربران و مخاطبان، از پلتفرم میزبان حذف شده است. همچنین تصمیم گرفته شده، سبک ساخت این سریال، تغییراتی گسترده پیدا کند تا با رویکرد تازه، قسمت هفتم، به عنوان قسمت نخست در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.

تیم سازنده این سریال همچنین اعلام کرده است: «احترام به سلیقه مخاطبان و نگاه تعاملی، همواره جز دغدغه‌های عوامل سازنده سریال «مردم معمولی» بوده و از همین رو تصمیم به تغییرات در این سریال نیز در همین راستا صورت گرفته است.»

 

سریال «مردم معمولی» در رویکرد جدید خود،  با تغییرات اساسی همراه خواهد بود و نخستین قسمت آن نیز قرار است از شنبه ۸ خرداد در روزهای شنبه و پنجشنبه از پلتفرم فیلیمو پخش شود.

 

بازیگران سریال «مردم معمولی» عبارتند از: رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، الناز حبیبی، امیر نوروزی، خسرو پسیانی و شادی کرم‌رودی.

 

نویسندگان این مجموعه کمدی، پویا مهدوی زاده و زهرا افشار هستند و داستان آن درباره  مردی به نام بردیا برازنده است که صاحب مرکز زیبایی تناسب طلایی است و ثروت بی انتهایی دارد. بعد از پلمپ آژانس مسافرتی خواهرش باربارا برازنده، باربارا برادرش را مجبور می‌کند تا فعالیت آژانسش را در مرکز تناسب او ادامه دهد. اما در این بین با افشای راز ثروت بردیا وضعیت خانواده از این رو به آن رو می‌شود.

 

فصل اول این سریال در 25 قسمت 25 دقیقه ای ساخته شده است و در صورتی که مورد استقبال مردم قرار بگیرد، سازندگان آن وعده ساخت فصل های دیگر آن را هم داده اند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.