2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

عربی رقصیدن رامبد جوان صدای منتقدان را درآورد + فیلم

در یکی از سکانس های سریال «مردم معمولی»، رامبد جوان با آهنگ معروف عربی در حال رقصیدن است که این سکانس در فضای مجازی سروصدا به راه انداخت.

به گزارش هنرنوشت، سریال «مردم معمولی» که پخش آن از شبکه نمایش خانگی «فیلیمو» مدتی است آغاز شده است،  مجموعه‌ای کمدی به کارگردانی رامبد جوان است که قسمت جدید آن هر پنجشنبه از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

 

نویسندگان این مجموعه کمدی، پویا مهدوی زاده و زهرا افشار هستند و داستان آن درباره  مردی به نام بردیا برازنده است که صاحب مرکز زیبایی تناسب طلایی است و ثروت بی انتهایی دارد. بعد از پلمپ آژانس مسافرتی خواهرش باربارا برازنده، باربارا برادرش را مجبور می‌کند تا فعالیت آژانسش را در مرکز تناسب او ادامه دهد. اما در این بین با افشای راز ثروت بردیا وضعیت خانواده از این رو به آن رو می‌شود.

 

فصل اول این سریال در 25 قسمت 25 دقیقه ای ساخته شده است و در صورتی که مورد استقبال مردم قرار بگیرد، سازندگان آن وعده ساخت فصل های دیگر آن را هم داده اند.

 

 رامبد جوان، شبنم مقدمی، آتیلا پسیانی، الناز حبیبی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، شادی کرم رودی، امیر نوروزی و خسرو پسیانی بازیگران این سریال هستند.

 

به تازگی ویدیویی از قسمت های نخست این سریال در فضای مجازی منتشر شده است که رامبد جوان و آتیلا پسیانی را در حال رقص عربی با آهنگ معروف «نورالعین» نشان می دهد و سروصدای بسیاری در فضای مجازی به راه انداخته است. این قسمت از سریال مردم معمولی را می توانید در ویدیوی بالا تماشا کنید.

 

«مردم معمولی» نخستین تجربه رامبد جوان در سریال سازی برای شبکه نمایش خانگی به شمار می رود که با نقد تند و تیز منتقدان سینمایی روبرو شده است.

 

نیما حسنی نسب منتقد سینمایی درباره این سریال نوشته است:

این تصاویر و فضا‌ها و حرکات چنان شنیع و شرم‌آور و البته غم‌انگیز است که راه را بر هر شکلی از نقد و تحلیل معقول و منطقی با شیوه‌ها و الگو‌های تیٔوریک سینما درباره‌ی آثار نمایشی و سریال‌سازی می‌بندد. برای آن‌ها که در انتظار نقد "جدی" این آثار هستند، باید مدل‌های متفاوت و روش‌های ویژه‌ای از نقد و توضیح و تحلیل پیشنهاد داد.

 

روزنامه اصولگرای جوان نیز در نقدی بر این سریال نوشت: « مردم معمولی نه تنها سریالی معمولی نیست بلکه زننده و تحقیرآمیز و لوس است. بازیگری، چون آتیلا پسیانی با آن همه سابقه جلوی دوربین قر می‌دهد، همگی نه تنها بازی نمی‌کنند بلکه فقط جلوی دوربین قرار گرفته‌اند. شبنم مقدمی مثل همیشه فقط جیغ می‌زند و رامبد جوان هم انگار خندوانه اجرا می‌کند؛ تیپی تصنعی و جلف که به هیچ وجه متقاعدکننده نیست، تمامی آدم‌های سریال از همسرشان جدا شده‌اند و جدایی را فضیلت می‌دانند. تمامی زنان سریال نگاه جنسی به مردان دارند و برعکس، این همه بلاهت در موقعیت‌پردازی و پلان‌های شلخته در یک مکان سربسته مخاطب را پس می‌زند.»

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.