2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
رونمایی از بازیگر جدید سریال مردم معمولی / غزل شجاعی در نقش دختر بردیا

رونمایی از بازیگر جدید سریال مردم معمولی / غزل شجاعی در نقش دختر بردیا

غزل شجاعی بازیگر جدید سریال «مردم معمولی» به کارگردنی رامبد جوان است که نقش دختر بردیا را بازی می کند.

به گزارش هنرنوشت، غزل شجاعی بازیگر جدید سریال «مردم معمولی» ساخته رامبد جوان است که به تازگی از این بازیگر با انتشار یک ویدیو در صفحه رسمی این سریال رونمایی شده است.

 

 

 

این بازیگر جوان متولد 23 شهریور سال 1373 در تهران است و کار بازیگری را از دوران نوجوانی و حدود پانزده سالگی با تئاتر شروع کرده است و اکنون در نقش ایرینا برازنده و دختر بردیا با نقش آفرینی رامبد جوان در سریال «مردم معمولی» جلوی دوربین رفته است.

 

غزل شجاعی در نمایش های بسیاری روی صحنه رفته است که از آن جمله می توان به نمایش های «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی،«رویای یک شب نیمه تابستان» به کارگردانی مصطفی کوشکی، «روز پزشک» به کارگردانی فرزام رنجبر و همچنین «وقت ناهار» به کارگردانی رضا بهاروند اشاره کرد.

 

این بازیگر جوان تئاتری در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار و سریال کیانوش عیاری با عنوان  «۸۷متر» نیز بازی کرده است و در فیلم های سینمایی «مجبوریم» ساخته رضا درمیشیان، «تا فردا» به کارگردانی علی عسگری و تهیه کنندگی نیکی کریمی و فیلم «سیارک» به کارگردانی مهدی حسینی وند نقش آفرینی کرده است.

 

غزل شجاعی در سریال  «مردم معمولی» که هر هفته شنبه و پنجشنبه در فیلیمو منتشر می‌شود، در کنار بازیگران سرشناسی از جمله آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، کمند امیرسلیمانی، لیلی رشیدی، خاطره اسدی، الناز حبیبی، امیر نوروزی، خسرو پسیانی و شادی کرم‌رودی ایفای نقش می کند.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.