2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
علی دهبان بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا

علی دهبان بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا

علی دهبان از جمله بازیگران جدیدی است که در سریال «حورا» در نقش فرهاد ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، علی دهبان بازیگر نقش فرهاد در  سریال جدید «حورا» به کارگردانی رضا کمالی است که از شنبه 14 فروردین ماه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

 

سریال «حورا» به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی از شنبه 14 فروردین ماه جایگزین سریال امنیتی جاسوسی «گاندو 2» در شبکه سه سیما می شود.

 

در این سریال، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی ، مرجان قمری، ندا عقیقی، علی دهبان، ضحی منفرد، مهرداد مصطفوی، عاطفه سمرقندی و  زینب عباسی به همراه تعداد دیگری از بازیگران جوان ایفای نقش کرده اند.

 

سریال «حورا» نوشته مهشید ابراهیمیان در 10 قسمت ساخته شده است و  از شنبه 14 فروردین 1400 ساعت  20:45 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود و زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 1:15 و 14:30 روز بعد است.

 

 

زندگینامه علی دهبان:

 

علی دهبان متولد سال 1366 در تهران و دانش آموخته رشته سینماست که البته آن را ناتمام رها کرده است ولی پیش از آن نیز در زمینه تئاتر فعالیت هایی داشته است و خودش را مدیون تئاتر خیابانی می داند.

 

دهبان پیش از ورود حرفه ای به عرصه هنر، به عنوان خبرنگار فعالیت داشت و برای نخستین بار در سال 1385 به عنوان بازیگر در نمایش «خورشید کاروان» روی صحنه رفت.

 

این بازیگر جوان برای نخستین بار با فیلم «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی وارد سینما شد و در ادامه در فیلم «یک روز دیرتر» و سریال «با من حرف بزن» به کارگردانی اصغر توسلی و «از فردا می ترسم» ایفای نقش کرد.

 

این خبرنگار و بازیگر در ادامه تجربیات هنری خود در سال 98 به عرصه کارگردانی تئاتر نیز وارد شد و نخستین نمایش خود را با عنوان « مثبت فکر کن» با بازیگری سوسن پرور و سیاوش مفیدی در تئاتر هامون روی صحنه برد.

 

علی دهبان همچنین تولید چند فیلم کوتاه و مستند را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها
نرگس دهبان 1400/01/19
سلام علی دهبان عموی منه ودر سریال حورا بازی میکنه و نقش فرهاد و داره 🥶🥶🥳🥳🥳🤩🤩🤩🥳🥳🥳🤩🥳

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.