2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زینب عباسی بازیگر نقش میترا در سریال حورا

زینب عباسی بازیگر نقش میترا در سریال حورا

زینب عباسی در سریال «حورا» در نقش میترا ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، زینب عباسی از بازیگران جوان و نوظهور سینما و تلویزیون است که به تازگی در سریال «حورا» در نقش میترا ایفای نقش کرده است.

 

سریال «حورا» به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی  از شنبه 14 فروردین ماه جایگزین سریال امنیتی جاسوسی «گاندو 2» شده و ساعت 20:45 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

در این سریال، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی و  مرجان قمری، ندا عقیقی، علی دهبان، ضحی منفرد، مهرداد مصطفوی، عاطفه سمرقندی و  زینب عباسی به همراه تعداد دیگری از بازیگران جوان ایفای نقش کرده اند.

 

سریال «حورا» نوشته مهشید ابراهیمیان در 10 قسمت ساخته شده است و زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 1:15 و 14:30 روز بعد است.

 

زندگینامه زینب عباسی:

 

زینب عباسی، دانش آموخته رشته معماری است و تجربه بازیگری روی صحنه تئاتر را دارد اما برای نخستین بار با سریال «حورا» در قاب تلویزیون دیده می شود و بازیگری در این عرصه را تجربه می کند.

 

این بازیگر پیش از این در نمایش «آشپزخانه»  به کارگردانی حسن معجونی روی صحنه رفته  است و در فیلم بلند داستانی «بهانه سکوت» ساخته ذبیح الله رحمانی نیز جلوی دوربین رفته است.

 

اطلاعات بیشتری درباره این بازیگر جوان در دسترس نیست.

 

انتهای پیام/


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.