2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
عرفان ابراهیمی بازیگر نقش همایون در سریال حورا

عرفان ابراهیمی بازیگر نقش همایون در سریال حورا

عرفان ابراهیمی در سریال «حورا» در نقش همایون در کنار سایر بازیگران ایفای نقش می کند.
به گزارش هنرنوشت، عرفان ابراهیمی یکی از بازیگران سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی است که در نقش همایون ایفای نقش کرده است. این سریال از شنبه 14 فروردین ماه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.
 

سریال «حورا» جایگزین سریال امنیتی جاسوسی «گاندو 2» در شبکه سه سیما است و ساعت 20:45 دقیقه از این شبکه پخش می شود.

 

در این سریال، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی و  مرجان قمری، ندا عقیقی، علی دهبان، ضحی منفرد، مهرداد مصطفوی، عاطفه سمرقندی و  زینب عباسی به همراه تعداد دیگری از بازیگران جوان ایفای نقش کرده اند.

 

سریال «حورا» نوشته مهشید ابراهیمیان در 10 قسمت ساخته شده است  و زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 1:15 و 14:30 روز بعد است.

 

 

زندگینامه عرفان ابراهیمی:
 
عرفان ابراهیمی متولد ۱۱ مرداد ۱۳۶۷  است که برای نخستین بار در سال 1387 با سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله به مخاطبان تلویزیونی معرفی شد و بعد از آن در سریال های «آنام» و «گاندو» هر دو به کارگردانی جواد افشار و سریال «خواب زده» نیز ایفای نقش کرده است. 
 
ابراهیمی همچنین بازی در دو مجموعه «همه بچه های من» و «آب پریا» به کارگردانی مرضیه برومند و سریال «تا ثریا»  ساخته سیروس مقدم را در کارنامه هنری خود دارد.
 
 
 
این بازیگر جوان که در سریال «گاندو » برای دومین بار در همکاری با جواد افشار ایفای نقش کرده است، اکنون با توقف پخش این سریال امنیتی-جاسوسی و جایگزین شدن سریال  حورا، در نقش دیگری در سریال  حورا نیز جلوی دوربین رفته است.
 
 
عرفان ابراهیمی برای نخستین بار با فیلم سینمایی «کلمبوس» ساخته هاتف مردانی وارد سینما شد و  از سال 1391 تا 1399 در تله فیلم « پگاه و پیکر» و فیلم های سینمایی «کلمبوس»، «مزار شریف»، « بازی دونفره» و «مامان» ایفای نقش کرده است.
 
 
عرفان ابراهیمی در فیلم مامان
 
 
این بازیگر همچنین در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «مامان» نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.
 
انتهای پیام/
 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.