2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
فرزاد فرزین در نقش پارسا در سریال ملکه گدایان

فرزاد فرزین در نقش پارسا در سریال ملکه گدایان

فرزاد فرزین خواننده پاپ این بار در سریال ملکه گدایان در نقش پارسا ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ است که سابقه بازیگری نیز به کارنامه فعالیت های هنری او اضافه شده و هم اکنون در سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش پارسا ایفای نقش می کند.

 

 

فرزاد فرزین که پیش از این برای بازی در سریال عاشقانه 2 «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی قرارداد بسته بود، به دلیل تشابه نقش خود با سریال مانکن، از بازی در این سریال انصراف داد و به بازیگران سریال «ملکه گدایان» پیوست که هم اکنون قسمت اول آن از پلتفرم نماوا پخش شده است.

 

سریال «ملکه گدایان»  به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول نبراس پیکچرز است که از امروز چهارشنبه 17 دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی «فیلیمو» شده است.

 

تصویربرداری این سریال 36 قسمتی تا پایان سال 99 ادامه خواهد داشت و پخش این سریال تا پایان تابستان سال آینده به طول می انجامد.

 

سریال «ملکه گدایان» یک درام اجتماعی است که حامد افضلی و امین محمودی فیلم‌نامه آن را نوشتند و بازیگران آن عبارتند از: باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، الهام شعبانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق و فرزاد فرزین، با هنرمندی رویا نونهالی.

 

 

زندگینامه فرزاد فرزین:

 

فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران است که علاوه بر خوانندگی در زمینه ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم آثار موسیقاییی نیز فعالیت دارد.

 

او فعالیت های خود را در زمینه موسیقی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و تاکنون چند آلبوم موسیقی منتشر کرده است که آخرین آن با عنوان «شانزلیزه» ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ روانه بازار موسیقی شد.

 

این خواننده علاوه بر کار موسیقی در زمینه بازیگری نیز فعالیت هایی داشته است که از آن جمله می توان به پسران آجری ساخته مجید قاری زاده، کنسرت روی آب اثر جهانگیر جهانگیری، سگ‌های پوشالی به کارگردانی رضا توکلی و مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه ساخته منوچهر هادی ، مانکن و ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده اشاره کرد.

 

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری در زمینه خوانندگی تیتراژ برنامه ها و سریال های تلویزیونی نیز همکاری داشته است که خوانندگی تیتراژ برنامه های «شب بخیر تهران»، «کوله پشتی»، «صبح آمد»، «با ما اینجا»  و  سریال «راز پنهان»، برنامه تلویزیونی «ماه عسل»، سریال «آخرین بازی» ، سریال نمایش خانگی «عاشقانه» و سریال نمایش خانگی «مانکن»  از آن جمله است.

 

 

فرزاد فرزین در زمینه فعالیت های موسیقی خود تاکنون موفق به دریافت چندین جایزه از رویدادهای مختلف موسیقایی شده است که برخی از آنها عبارتند از: 

 

دریافت تندیس مرغ طلایی بهترین آلبوم پاپ سال ۱۳۹۶ به انتخاب مردمی برای آلبوم شانزلیزه در جشن سالانه موسیقی ما

 

 دریافت جایزه بهترین قطعه موسیقی پاپ سال ۱۳۹۵ در جشنواره سالانه موسیقی ما برای قطعه «عاشقانه»

 

 جایزه بهترین تیتراژ سال ۱۳۹۱ در بخش مردمی برای قطعه «واسه آبروی مردمت بجنگ» به خوانندگی «فرزاد فرزین و محسن چاووشی» در جشنواره موسیقی ما

 

جایزه بهترین آلبوم سال ۱۳۹۲ از نگاه مردم برای آلبوم «شخصی» در جشنواره موسیقی ما

 

 جایزه بهترین تک‌آهنگ خارج از آلبوم موسیقی سال ۱۳۹۲ از نگاه مردم برای قطعه «نگرانتم» در جشنواره موسیقی ما

 

جایزه بهترین قطعه موسیقی اجرای زنده در art-football festival مسکو روسیه در سال ۲۰۱۴ برای اجرای قطعه «باتو»

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.