2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چرا باران کوثری از برنامه فرزاد فرزین حذف شد؟

چرا باران کوثری از برنامه فرزاد فرزین حذف شد؟

قسمت اول برنامه «منو بشناس» با اجرای فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ بدون حضور باران کوثری میهمان این برنامه پخش می شود.

به گزارش هنرنوشت،  «منو بشناس» عنوان برنامه ای با اجرای فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ است که حالا به عرصه اجرا نیز وارد شده است.

 

قرار بود باران کوثری، آرمان درویش و محمدرضا غفاری که در سریال «ملکه گدایان» با فرزاد فرزین همبازی هستند، در قسمت اول برنامه «منو بشناس» میهمان فرزاد فرزین مجری این برنامه باشند اما به نظر می رسد به دلیل حواشی حضور باران کوثری در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر و انتقاد یک خبرنگار به وضعیت حجاب این بازیگر، موانعی برای حضور او در برنامه «منو بشناس» ایجاد کرده و در نهایت باعث حذف این قسمت از برنامه شده است.

 

نخستین قسمت از برنامه «منو بشناس» با اجرای فرزاد فرزین قرار بود روز گذشته 4 فروردین ماه از پلتفرم های روبیکا و آیگپ پخش شود که این اتفاق نیفتاد و «همراه اول» دلیل پخش نشدن آن را مشکلات فنی اعلام کرد.

 

اکنون اعلام شده است که میهمانان دیگری در قسمت اول برنامه «منو بشناس» فرزاد فرزین را همراهی می کنند که عبارتند از:  نرگس محمدی، علی اوجی و رضا یزدانی.

 

«منو بشناس» عنوان قطعه ای موسیقی است که با همخوانی چهل خواننده تولید شده و قرار بود چهارم فروردین ماه در نخستین روز از برنامه «منو بشناس» با اجرای فرزاد فرزین رونمایی شود که با توجه به پخش نشدن این برنامه در موعد مقرر،  سازمان اوج این قطعه موسیقی را پنجم فروردین ماه در شبکه های مجازی منتشر کرد.

 

نخستین قسمت از برنامه «منو بشناس» با اجرای گروه رستاک، امروز ششم فروردین ماه ساعت 21 از پلتفرم آیگپ و روبیکا پخش می شود و  علی اوجی، نرگس محمدی و رضا یزدانی میهمانان فرزاد فرزین مجری این برنامه خواهند بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.