2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
فاطمه نیشابوری بازیگر نقش کوکب در سریال ملکه گدایان

فاطمه نیشابوری بازیگر نقش کوکب در سریال ملکه گدایان

فاطمه نیشابوری در سریال ملکه گدایان در نقش کوکب ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، فاطمه نیشابوری یکی از بازیگران سریال «ملکه گدایان» است که در نقش منفی کوکب و یکی از سرکرده های گدایان  ایفای نقش می کند و رقیب افرا با نقش آفرینی باران کوثری در این سریال است.

 

فاطمه نیشابوری پیش از این در فیلم های «سه کام حبس»، « زنونه» و «اورکا» بازی کرده است و یکی از بازیگران سریال «ملکاوان» بوده است.

 

 

سریال «ملکه گدایان»  به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول نبراس پیکچرز است که از  چهارشنبه 17 دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی «فیلیمو» شده است.

 

تصویربرداری این سریال 36 قسمتی تا پایان سال 99 ادامه خواهد داشت و پخش این سریال تا پایان تابستان سال آینده به طول می انجامد.

 

سریال «ملکه گدایان» یک درام اجتماعی است که حامد افضلی و امین محمودی فیلم‌نامه آن را نوشتند و بازیگران آن عبارتند از: باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، الهام شعبانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق و فرزاد فرزین، با هنرمندی رویا نونهالی.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.