2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
عرفان ناصری بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان

عرفان ناصری بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان

عرفان ناصری در سریال ملکه گدایان در نقش داریوش ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، عرفان ناصری در سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش داریوش  بازی کرده است.

 

سریال «ملکه گدایان»  به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول نبراس پیکچرز است که از امروز چهارشنبه 17 دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی «فیلیمو» می شود.

 

تصویربرداری این سریال 36 قسمتی تا پایان سال 99 ادامه خواهد داشت و پخش این سریال تا پایان تابستان سال آینده به طول می انجامد.

 

سریال «ملکه گدایان» یک درام اجتماعی است که حامد افضلی و امین محمودی فیلم‌نامه آن را نوشتند و بازیگران آن عبارتند از: باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، الهام شعبانی، فرزاد فرزین، فاطمه نیشابوری، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق و فرزاد فرزین، با هنرمندی رویا نونهالی.

 

رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند و ایرج محمدی در مقام مشاور در این پروژه حضور دارد.

 

 

عرفان ناصری از جمله بازیگران نوظهوری است که از دهه 90 وارد سینما شد و  برای نخستین بار با فیلم سینمایی «شرق شرق است» به عنوان چهره تازه ای در سینما معرفی شد.

 

فیلم کمدی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی که در سال 1392 ساخته شد، دومین تجربه بازیگری عرفان ناصری است که در این فیلم  همبازی بازیگران سرشناسی از جمله محمدرضا فروتن، پانته آ بهرام و رضا عطاران بود.

 

 

 

در سال 1395 ایفای نقش او در فیلم «سد معبر» در کنار بازیگران مشهوری از جمله حامد بهداد، باران کوثری و محسن کیایی، دیده شد و پس از آن در فیلم های «جشن دلتنگی» در سال 1396 به کارگردانی پوریا آذربایجانی، با بازیگرانی چون محسن کیایی، بابک حمیدیان و بهنام تشکر همبازی شد  و  در ادامه در فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی حضور یافت.

 

 

«گنج روان» و «سگ جون» از دیگر آثاری است که در کارنامه بازیگری او دیده می شود.


از این بازیگر جوان اطلاعات زیادی منتشر نشده است.


انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.