2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
واکنش هانیه توسلی به سانسور سریال «زخم کاری»/ سانسور تا این اندازه عجیب است!

واکنش هانیه توسلی به سانسور سریال «زخم کاری»/ سانسور تا این اندازه عجیب است!

هانیه توسلی بازیگر سریال «زخم کاری» بار دیگر نسبت به سانسورهای سریال «زخم کاری» واکنش نشان داد.

به گزارش هنرنوشت، هانیه توسلی که در نقش منصوره در سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان ایفای نقش می کند، نسبت به سانسورهای زیاد این سریال بار دیگر واکنش نشان داد.

 

هانیه توسلی در واکنش به سانسورهای سریال «زخم کاری» تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

 

این بازیگر چندی پیش نیز با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود از سانسورهای بسیار زیاد در سریال «زخم کاری» انتقاد کرده و گفته بود: 

«این سریال درباره طمع است. طمع آدم‌هایی است که همه آنها به لحاظ اخلاقی مشکلاتی دارند و حالا باید ببینیم که تبعات آن چه می‌شود.اما سانسور تا این حد برای من عجیب است.

 تمام سکانس‌های من تکه تکه شد، برخی عکس‌العمل‌ها در سکانس‌ها عجیب است چون جاهایی من می خندم و سوال است برای مخاطب که چرا خندید چون برخی قسمت‌ها حذف شده‌ و قسمت‌هایی درآمده که بازی ما هم آسیب دیده و سانسور تا این حد برای من عجیب است،

ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم همه‌چیز را می‌دانند و می‌بینند و فکر نمی‌کنم سانسور راه حل ترویج خشونت و یا هر چیز دیگری باشد.

این بازیگر درباره خشونت های این سریال که مورد انتقاد برخی قرار گرفته است، گفته است: «چیزی که ما اجازه داریم در سریال‌هایمان نشان دهیم یک‌صدم چیزی است که در جامعه می‌بینیم، در صورتی که هر چه آدم به واقعیت نزدیک‌تر شود می‌تواند کاربرد و اثر بهتری داشته باشد، چون ما الان داریم راجع به آدم‌هایی قصه‌ای تعریف می‌کنیم که همه آنها به لحاظ اخلاقی مشکلاتی دارند و حالا باید ببینیم که تبعات آن چه می‌شود. امیدوارم فضا کمی بازتر شود.»

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.