2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
هانیه توسلی  تصویر سانسور شده از سریال «زخم کاری» را منتشر کرد

هانیه توسلی تصویر سانسور شده از سریال «زخم کاری» را منتشر کرد

هانیه توسلی بازیگر سریال «زخم کاری» در واکنش به اعمال سانسور در این سریال، تصویر حذف شده از این سریال را منتشر کرد.

به گزارش هنرنوشت، هانیه توسلی بازیگر سریال «زخم کاری» در واکنش به اعمال سانسورهایی در این سریال، تصویری مربوط به صحنه پایانی قسمت ششم این سریال که از سوی ساترا حذف و سانسور شده است، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

 

در این تصویر هانیه توسلی بازیگر نقش منصوره در کنار جواد عزتی بازیگر نقش مالک در هتلی در کیش دیده می شوند که به برقراری رابطه دوباره آنها اشاره دارد اما در نسخه نهایی،  مالک از این صحنه حذف شده است.

 

بخشی از داستان قسمت ششم سریال «زخم‌کاری»، به رابطه منصوره (هانیه توسلی) و مالک (جواد عزتی) می‌پردازد که ریشه این رابطه به 20 سال پیش و دوران جوانی آنها بازمی گردد.

 

سکانس پایانی قسمت ششم این سریال، در هتلی در کیش می‌گذرد که برقراری پیوند دوباره این دو شخصیت داستان را به تصویر می کشد اما در نسخه نهایی که به نمایش درآمده است، مالک از این بخش حذف شده و منصوره  به تنهایی کنار میز صبحانه دیده می‌شود.

 

محمدحسین مهدویان کارگردان این سریال نیز امروز با انتشار یادداشتی نسبت به اعمال سانسورهای غیرمنطقی در این سریال واکنش تندی نشان داد و اعلام کرد در صورتی که این سانسورها همچنان ادامه یابد، از انتشار قسمت های بعدی این مجموعه به احترام مخاطبان خودداری خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.