2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
هومن سیدی تولد هانیه توسلی را ویژه تبریک گفت

هومن سیدی تولد هانیه توسلی را ویژه تبریک گفت

هومن سیدی کارگردان سریال «قورباغه» تولد هانیه توسلی بازیگر سینما را به طور ویژه در صفحه خود تبریک گفت.

به گزارش هنرنوشت، هومن سیدی کارگردان سینما و بازیگر با انتشار تصویری از هانیه توسلی بازیگر سینما در قالب استوری صفحه اینستاگرام خود، سالروز تولید این بازیگر را تبریک گفت و از او به عنوان «رفیق» یاد کرد.

 

 

هومن سیدی و هانیه توسلی در سریال  «گیسو» ساخته منوچهر هادی با یکدیگر همبازی بودند.

 

هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینماست که از جمله فیلم های او در عرصه کارگردانی به «مغزهای کوچک زنگ زده» و سریال نمایش خانگی «قورباغه» می توان اشاره کرد.

 

 

هومن سیدی متولد 8 آذرماه سال 1359 در رشت است که در فیلم های بسیاری از جمله «یک تکه نان»، « چهارشنبه سوری» و سریال های « عاشقانه»، «گیسو» و «گلشیفته» بازی کرده است.

 

هانیه توسلی متولد 14 خردادماه سال 1358 در همدان و دانش آموخته نمایشنامه نویسی است که از سال 78 کار بازیگری را شروع کرده است و در فیلم های بسیاری از جمله «شام آخر»، «اثیری»، «شب های روشن»، «دیشب باباتو دیدم آیدا»، «شیرین»، «کافه ستاره»، «دهلیز»، «نهنگ عنبر»، «سوءتفاهم»، «جهان با من برقص» و سریال های « میوه ممنوعه»، «وفا» و «شمس العماره» نقش آفرینی کرده است.

 

از جمله سریال های شبکه نمایش خانگی با بازی هانیه توسلی نیز می توان به «قلب یخی، «شاهگوش»، «گیسو»، و «زخم کاری» اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.