2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نسرین بابایی بازیگر سریال «در کنار پروانه ها»

نسرین بابایی بازیگر سریال «در کنار پروانه ها»

نسرین بابایی در سریال «در کنار پروانه ها» نقش آفرینی کرده است.

به گزارش هنرنوشت، نسرین بابایی یکی از بازیگران سریال «در کنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری است که این روزها از شبکه دو سیما روی آنتن است.

 

نسرین بابایی چندی پیش در سریال «بیگانه ای با من است» در نقش مکرمه زن جنوبی ایفای نقش کرده بود.

 

نسرین بابایی متولد 1358 در صومعه سرا و دانش آموخته نقاشی است که فعالیت خود را در زمینه بازیگری تئاتر از دوران دبیرستان شروع کرد و در نهایت با فیلم «ناهید»  به جشنواره بین المللی فیم کن نیز راه یافت.


این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، فعالیت های هنری خود را از حضور در کلاس های بازیگری در اوایل دهه 70 آغاز کرد و از سال 76 به صورت حرفه ای در این زمینه فعال است.

 

 

بابایی دختری به نام یوهانا دارد که متولد سال 1383 است و همچون مادرش به بازیگری علاقه دارد به طوری که از  سه سالگی کار بازیگری را شروع کرده است. دختر نسرین بابایی در سریال «بازارچه» در 7 قسمت، در تله فیلم «لنج گیل بابا» و سریال «خورم گبان» و تله فیلم «آغاز» و فیلم «شکایت یک زن» ایفای نقش کرده است.

 

 

نسرین بابایی علاوه بر بازیگری به عنوان مجری نیز در برنامه های رادیویی استان گیلان فعالیت داشته است.

 

 

از جمله فیلم های سینمایی که نسرین بابایی در آنها ایفای نقش کرده است می توان به قول، فصل شکار، پایان رویاها، ناهید، فراری، ناردون و پاییز اشاره کرد.

 

این بازیگر همچنین در سریال های تلویزیونی وارش، محکومین، سریال خورم گبان، ندیمه، گذر رنج ها، ماجراهای فامیلی، رویای گنجشک ها و بوقچی نیز نقش آفرینی کرده است.

 

 

 

 

سریال در کنار پروانه ها:

 

سریال «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید از  هفته آینده  ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

 

این سریال با رویکرد خانوادگی و مذهبی تولید شده و بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش کرده اند، عبارتند از:  پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی، خسرو شهراز، کاوه سماک‌باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی، محمدعلی صادق‌حسنی، دانیال محمودنیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، با حضور بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی.

 

 

سریال بیگانه ای با من است:

 

نسرین بابایی در سریال «بیگانه ای با من است»  که  از شبکه دو سیما پخش می شود در نقش مکرمه که یک زن جنوبی است،  ایفای نقش می کند.

 

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی در فصل یک و آرش معیریان در فصل دو و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

 

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، سامرند معروفی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.