2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
وحید رحیمیان در نقش مجید در سریال «در کنار پروانه ها»

وحید رحیمیان در نقش مجید در سریال «در کنار پروانه ها»

وحید رحیمیان بازیگر جدیدی است که در نقش مجید در سریال «در کنار پروانه ها» برای نخستین بار جلوی دوربین رفته است.

به گزارش هنرنوشت، وحید رحیمیان یکی از بازیگران جوان سریال «در کنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری است که در نقش مجید دوست رهی (سامرند معروفی) ایفای نقش می کند.

 

 

وحید رحیمیان از کمدین های برنامه خندوانه است که با شرکت در مسابقه خنداننده شو در قاب تلویزیون دیده شد و با اجرا خوبی که داشت به شهرت رسید.

 

این کمدین، برای نخستین بار بازی در یک سریال تلویزیونی را تجربه می کند و با سریال «در کنار پروانه ها» به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفته است.

 

وحید رحیمیان متولد سال 1371 در تهران است و با استعدادی که در بازیگری دارد به نظر می رسد یکی از بازیگران جوانی است که از این پس در سریال ها و فیلم های سینمایی شاهد ایفای نقش او خواهیم بود.

 

 

سریال در کنار پروانه ها:

 

سریال «در کنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری هر شب ساعت 9:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

 

داستان سریال «در کنار پروانه‌ها» که از شبکه دوم سیما در حال پخش است از آن‌جا شروع می‌شود که مشکلاتی پی در پی، «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگی اش که خواهرش است، طعمه نقشه‌ای می‌شود.

 

این سریال با رویکرد خانوادگی و مذهبی تولید شده و بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش کرده اند، عبارتند از:  پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی، خسرو شهراز، کاوه سماک‌باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی، محمدعلی صادق‌حسنی، دانیال محمودنیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، با حضور بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.