2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بازیگر جوان سریال « آنام » درگذشت

بازیگر جوان سریال « آنام » درگذشت

تینا عبدی بازیگر جوان سریال «آنام » درگذشت.

به گزارش هنرنوشت، تینا عبدی بازیگر جوان تبریزی به دلیل شوک وارده به دلیل مشکلات اخیری که داشت دچار حمله و ایست قلبی شد. فوت این بازیگر جوان بازتاب گسترده‌ای در صفحات شخصی هنرمندان و فعالان فرهنگی آذربایجان در شبکه‌های اجتماعی داشت.

 

تینا عبدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار تینا عبدی می‌توان به بازیگری در سریال آنام و  فیلم کاناپه اشاره کرد.

 

 

 

تینا عبدی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۵ در فیلم «کاناپه» به کارگردانی کیانوش عیاری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی اش مانند سریال آنام، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای تینا عبدی محسوب می‌شد و همکاری با هنرمندانی همچون فرگل فربخش، ابوالفضل پورعرب، فرهاد آئیش و بابک حمیدیان را تجربه کرد.

 

تینا عبدی در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند.  اثر مهم تینا عبدی در این سال، بازیگری در سریال « آنام » به کارگردانی جواد افشار بود.
 
 
انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
مرجان 1399/09/18
عزیز دلم روحت شاد. ولی من هرچی فکر میکنم تو انجام ندیدمشون

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.