2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
علی دایی هم از توهین های تتلو بی نصیب نماند

علی دایی هم از توهین های تتلو بی نصیب نماند

آرات حسینی و پدرش با استوری‌های خودحواشی و جنجال هایی درست کرده اند و حالا امیر تتلو نیز آنها را در انتقاد از علی کریمی همراهی کرده و به علی دایی هم کنایه زده است.

به گزارش هنرنوشت، آرات حسینی و پدرش با استوری‌های خود حواشی و جنجال هایی را در انتقاد از حمایت نکردن علی کریمی از آرات حسینی، به پا کرده‌اند که این جنجال ها حالا با همراهی امیر تتلو خواننده پرحاشیه علیه علی کریمی همراه شده است و در این میان، علی دایی را نیز از کنایه هایش بی نصیب نگذاشته است.

این روزها بعد واکنش مسی و باشگاه بارسلونا، نام آرات حسینی نقل بسیاری از محافل ورزشی و غیر ورزشی است. آرات و پدر بارها و بارها از علاقه خود به علی کریمی گفتند و خواستند تا این اسطوره فوتبال کشورمان از آرات حمایت کند .بعد از اینکه آرات مدعی شد علی کریمی ضمن رد درخواست او صفحه‌اش را نیز بلاک کرده است، امیر حسین مقصدلو ملقب به تتلو با انتشار پست‌هایی باعث حمله برخی هوادارانش به علی کریمی شد که در ادامه پیام صادقیان حمایت خود را از این اسطوره ایرانی اعلام کرد.

حالا این خواننده که به دنبال آن است تا به هر بهانه‌ای مثبت یا منفی در کانون توجهات باشد بعد از حمله به علی کریمی در زیر یکی از پست‌های آرات حسینی در حالی که ادعا کرده بود او را بلاک کرده است تا آرات از او دشنام و بددهنی یاد نگیرد، به علی دایی هم رحم نکرده است و این اسطوره فوتبال کشورمان را هم از نظرات غیر کارشناسانه خود بی نصیب نگذاشته است.

 

 

 

منبع: فرارو

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.