2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اجازه پخش به برنامه گفتگو با علی کریمی داده نشد!

اجازه پخش به برنامه گفتگو با علی کریمی داده نشد!

سازندگان برنامه گفتگو با علی کریمی کاندیدای فدراسیون فوتبال اعلام کردند که مسئولان به این برنامه مجوز پخش ندادند.

به گزارش هنرنوشت،  علی کریمی کاندیدای فدراسیون فوتبال ایران که دعوت برنامه «فوتبال برتر» شبکه سه سیما را برای مناظره انتخاباتی و اعلام برنامه های خود رد کرده بود، قرار بود در  برنامه «تی وی تاک» که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، برنامه های خود را به مخاطبانش اعلام کند اما سازندگان این برنامه به تازگی اعلام کرده اند که این برنامه تولید شده اما مجوز پخش را از سوی مسئولان دریافت نکرده و اجازه پخش ندارد.

 

سازندگان برنامه «تی وی تاک» در صفحه اینستاگرام خود با پوزش از مخاطبان خود اعلام کردند: « همانا او به آنچه در سینه هاست آگاه است (سوره ملک، آیه 13) ،  متاسفانه تلاش‌ها، رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد گروه برنامه ساز، برای کسب مجوز پخش برنامه گفت‌وگو با «علی کریمی» کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال، به نتیجه نرسید و این برنامه، پخش نخواهد شد.

‎پوزش صمیمانه ما را بپذیرید.» 

 

برنامه گفتگو با علی کریمی کاندیدای فدراسیون فوتبال برای اعلام برنامه هایش،  قرار بود، دوشنبه شب در پلتفرم vod پخش شود اما طبق گفته سازندگان این برنامه، از  پخش این برنامه جلوگیری شده است.

 

در همین زمینه بخوانید:

علی کریمی در شبکه نمایش خانگی افشاگری می کند

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.