2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
علی کرمی رأی نیاورد / نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال چه شد؟

علی کرمی رأی نیاورد / نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال چه شد؟

علی کریمی در میان نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال کمترین میزان رأی را به دست آورد و بعد از رأی گیری مجمع را ترک کرد.

به گزارش هنرنوشت، انتخابات فدراسیون فوتبال امروز یکشنبه 10 اسفندماه با رقابت 4 نامزد شامل شهاب الدین عزیزی خادم، کیومرث هاشمی، مصطفی آجورلو و علی کریمی در سالن اجلاس سران برگزار شد و در پایان رای گیری دور اول، هیچ‌کدام از نامزدها نتوانستند میزان نصف به علاوه یک آرا را به دست بیاروند و به همین دلیل انتخابات به دور دوم کشیده شد.

 

در دور اول رای‌گیری، شهادب الدین عزیزی خادم ۳۵ رای، کیومرث هاشمی ۲۴ رای، مصطفی آجورلو ۱۸ رای و علی کریمی ۹ رای کسب کردند و  یک رای هم باطل اعلام شد و علی کریمی که کمترین میزان آرای این انتخابات را به دست آورده بود، بعد از پایان مرحله اول رای گیری، سالن مجمع را ترک کرد.

 

شهاب‌الدین عزیزی خادم و کیومرث هاشمی که بیشترین میزان آرا را به دست آورده بودند، به دور دوم انتخابات راه یافتند , در نهایت شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با کسب ۴۹ رای از  کیومرث هاشمی با ۳۸ پیشی گرفت و به  عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

 

علی کریمی بعد از انتخابات امروز اعلام کرد که از ابتدا می دانستم چه اتفاقاتی قرار است، رخ دهد اما هدفم از نامزد شدن برای انتخابات فدراسیون فوتبال این بود که بهانه ای باقی نماند که گفته شود شرایط مهیا بود اما فوتبالی ها در میدان رقابت حاضر نشدند بنابراین آمدم که بهانه دست کسی نباشد.

 

وی همچنین برای  عزیزی خادم و هاشمی آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد که هر کسی انتخاب شد، کارهای اساسی در جهت رشد فوتبال ایران انجام دهد. 

کریمی از 9 نفری که به او رأی دادند نیز تشکر کرد و گفت:  ۹ نفر در این مجمع بودند که دوست داشتند فوتبال تغییر اساسی کند. از این بابت از آن ۹ نفر تشکر می‌کنم. امیدوارم رئیس بعدی این دوستان را اذیت نکند و رویه حرفه‌ای را دنبال کند.

 

کریمی درباره این موضوع که آیا انتخابات فدراسیون فوتبال، مهندسی شد یا خیر؟ چنین پاسخ داد: این را نمی‌دانم اما جا دارد با تاخیر ، روز مهندس را به دوستان و مهندسان عزیز تبریک بگویم و برایشان آرزوی موفقیت کنم.

 

علی کریمی به تلویزیون نرفت

علی کریمی در شبکه نمایش خانگی افشاگری می کند

اجازه پخش به برنامه گفتگو با علی کریمی داده نشد!

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.