2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
پلیس می تواند برای جعلی بودن شناسنامه ام مرا دستگیر کند!
محمد بحرانی صداپیشه جناب خان در برنامه دورهمی:

پلیس می تواند برای جعلی بودن شناسنامه ام مرا دستگیر کند!

محمد بَحرانی، بازیگر و صداپیشه، ۴ فروردین در برنامه «دورهمی» درباره ماجرای جعلی بودن شناسنامه‌اش صحبت کرد.

به گزارش  هنرنوشت،  برنامه «دورهمی»، شب گذشته (دوشنبه۴فروردین) میزبان  محمد بَحرانی، صداپیشه جناب خان و بازیگر سریال نوروزی «دوپینگ» بود که بحرانی در این برنامه درباره ماجرای جعلی بودن شناسنامه اش صحبت کرد.

 این بازیگر با کلاهی که مارک یک برند تجاری روی آن ثبت شده بود، روی صحنه حاضر شد و همان ابتدا مهران مدیری از او خواهش کرد تا کلاهش را بردارد به این دلیل که اگر مارک تجاری روی کلاه در تصویر دیده شود، یک نوع تبلیغات برای آن برند تجاری محسوب می شود.

در ادامه، محمد بحرانی در پاسخ به مهران مدیری درباره سن واقعی خود گفت: من اصولا یک عامل خوبی هستم برای افرادی که مرا می‌بینند و هم سن و سال من هستند، چون در نهایت به این نتیجه می‌رسند که خوب مانده‌اند و به زندگی امیدوار می‌شوند و معمولا هرکسی سن واقعیم را می‌فهمد می‌گوید تو خیلی پیر و داغون شدی. اینجا هم اگر بگویم قطعا همه تعجب می‌کنند. من متولد ۱۶ آذر ۱۳۶۰ هستم و ۳۸سالم است.

مدیری هم باخنده گفت: واقعا؟ خیلی داغون شدی!

این بازیگر ادامه داد: البته تمام موارد شناسنامه من دروغ است، مانند تمام هم نسلان من، ما نه تاریخ تولدمان درست است نه سالش، البته برای خیلی از افراد، محل تولد هم درست نیست مانند خودم و این موضوع به میزان نزدیکی و آشنایی که پدر نوزاد در ثبت احوال داشته باشد، مربوط می‌شود.

این صداپیشه درباره ماجرای جعلی بودن شناسنامه اش توضیح داد: شناسنامه پدر من برای کازرون است، سه برادر و خواهر بزرگترم در تهران به دنیا آمدند، پدرم به‌خاطر عمویم مجبور شده است به بهشهر برود و من هم آن‌جا به دنیا آمدم اما چون می‌دانسته که نمی‌خواهد آنجا بماند، شناسنامه من را برای شیراز گرفته است. کلا تمام مواردی که در شناسنامه‌ام ذکر شده، دروغ است و شناسنامه‌ام جعلی است، همین الان پلیس به خاطر جعلی بودن اطلاعات شناسنامه، می‌تواند من را ببرد! 

مدیری در ادامه با اشاره به وضعیت ظاهری محمد بحرانی گفت: همینی که هستی خوب است، تو هنرمندی، خوشتیپی و رنگ چشمانت هم سبز است، این سبزی از دور معلوم نیست من سر فیلمبرداری «هیولا» متوجه این موضوع شدم، حالا چه اتفاقی افتاده که بد ماندی؟!

بحرانی در پاسخ گفت:  از دار دنیا خداوند یک چشم رنگی به من داده که آن هم اصلا معلوم نیست، در این مورد هم شانس نیاوردم. حقیقتا علت بد ماندنم را نمی‌دانم، از ابتدا همین‌گونه بد بودم، صدایم کلفت است، موهایم هم زود ریخت، آن باقی مانده‌هایش هم زود سفید شد. این موارد در کنار هم جمع شد و عامل به وجود آمدن این موضوع شد.
انتهای پیام/
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.