2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

چرا همه به مهران مدیری برای پیروزی تیم اوکراین تبریک گفتند ؟ + فیلم

با پیروزی تیم اوکراین در برابر سوئد، بسیاری از دوستان و نزدیکان مهران مدیری به این کارگردان و بازیگر سریال های طنز تبریک گفتند.

به گزارش هنرنوشت، با پیروزی اوکراین مقابل سوئد در جام ملت های اروپا، بسیاری از دوستان و نزدیکان مهران مدیری این پیروزی را به او به خاطر «شوچنکو» که بازیکن مورد علاقه اوست، تبریک گفتند.

 

مهران مدیری مجری و کارگردان «مسابقه دورهمی» بارها گفته است که علاقه ای به فوتبال ندارد و از میان فوتبالیست ها فقط شوچنکو را می شناسد و او را به خاطر اسمش دوست دارد! به همین دلیل با پیروزی اوکراین در برابر سوئد و راهیابی این تیم به جمع 8 تیم برتر اروپا، بسیاری به خاطر شوچنکو به یاد مهران مدیری افتادند و این پیروزی را به او تبریک گفتند.

 

مهران مدیری در یکی از قسمت های برنامه «دورهمی» که میزبان عادل فردوسی پور بود از او درباره شوچنکو سوالاتی کرد که با واکنش بامزه عادل روبرو شد. مدیری در قسمت دیگری از این برنامه که میزبان علی کریمی هافبک تیم استقلال بود، از او  نیز همین سوال را پرسید.

 

 این بخش از گفتگوی مهران مدیری را درباره شوچنکو و واکنش عادل فردوسی پور به این سوال او را می توانید در ویدیوی بالا  تماشا کنید.

 

 

آندری میکولایوویچ شوچنکو با لقب شوا؛ سیاستمدار، سرمربی فوتبال و بازیکن پیشین فوتبال اهل اوکراین است. او در دوران فوتبال خود برای تیم های دینامو کیف، آ.ث. میلان، چلسی و هم‌چنین تیم ملی اوکراین در پست مهاجم بازی می‌کرد. شوچنکو در سال ۲۰۱۶ کمک مربی تیم ملی اوکراین بود و پس از جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ سرمربی این تیم شد.

 

انتهای پیام/


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.