2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

شوخی مهران مدیری با آهنگ خواننده لس آنجلسی و اثبات یک واقعیت! + فیلم

مهران مدیری در سکانسی از مسابقه دورهمی ضمن شوخی با آهنگ یکی از خوانندگان لس آنجلسی، بهانه جویی برخی افراد را درباره سختی حفظ کردن شعر شعرای کلاسیک رد کرد.

به گزارش هنرنوشت، مهران مدیری مجری برنامه «مسابقه دورهمی» در بخشی از این برنامه که شب گذشته پخش شد، در واکنش به بهانه برخی افراد درباره دشوار بودن  حفظ اشعار شعرای کلاسیک از جمله حافظ و سعدی استدلال جالبی کرد و گفت چگونه در یک کنسرت موسیقی  هنوز خواننده شروع به خواندن نکرده است، همه حاضران از کودک سه ساله تا پیرمرد هشتاد ساله شروع به خواندن شعر و ترانه می کنند ولی برای حفظ کردن شعر شعرای کلاسیک بهانه جویی می کنند! من این بهانه ها را نمی توانم قبول کنم.

 

وی همچنین برای اثبات سخنانش بخشی از یک ترانه خواننده لس آنجلسی را خواند که حاضران برنامه مسابقه دورهمی ادامه شعر را بلند خواندند!

 

سخنان بامزه و طنازانه مهران مدیری درباره بهانه جویی برخی افراد درباره سخت بودن حفظ شعرهای شعرای کلاسیک ایران را در سکانسی از مسابقه دورهمی در ویدیوی بالا تماشا کنید.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.