2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
باران کوثری: علاقه ای به بازی در سریال های تلویزیونی ندارم

باران کوثری: علاقه ای به بازی در سریال های تلویزیونی ندارم

باران کوثری با اشاره به این که تمایلی به بازی در سریال های تلویزیونی ندارد از علاقه مندی اش برای بازی در نقش های مختلف گفت.

به گزارش هنرنوشت، باران کوثری بازیگر نقش افرا در سریال «ملکه گدایان» که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، در نشست خبری این سریال که در کلاب هاوس برگزار شد،  گفت: کار کردن برایم آسان نیست و به جای سپری کردن مدت طولانی با یک نقش، ترجیح می دهم در نقش‌های متفاوت بازی کنم.

 

وی افزود: اصراری به بازی کردن در  سریال ها ندارم مگر مثل «دندون طلا» یا «ملکه گدایان» که بخواهم زمان طولانی را با نقشم سپری کنم. 

 

باران کوثری با تاکید بر این که علاقه ای به بازی در سریال های تلویزیونی ندارد، گفت: من اصراری به بازی در سریال ها ندارم که البته منظورم سریال تلویزیونی نیست. چرا که درباره تلویزیونی اصرار دارم که نه در سریال هایش و نه در هیچ یک از برنامه هایش حضور نداشته باشم. ولی در سریال هایی که از  پلتفرم ها پخش می شود، اگر نقش جذابی پیشنهاد شود حتما می پذیرم و بازی می کنم.

 

وی درباره نقش خود در سریال «ملکه گدایان» هم گفت:  نقش من بسیار نقش متفاوتی است و  بعید است بازیگری بازی در این نقش را رد کند.

 

باران کوثری با بیان این که سالهاست با انجمن حمایت از کودکان کار همکاری دارد، بیان کرد: در این سریال هدف‌ ما  این نبوده که کسی از این کودکان سوء استفاده کند. پیش از این با بچه‌ها و بچه‌های کار همکاری داشتم و رابطه خوبی با بچه ها دارم. به نظرم بچه‌ها نوعی از بازیگری دارند که کاملا ناب است و بی تعارف به آنها نگاه می‌کنم و یاد می گیرم.

 

این بازیگر همچنین با تأکید بر این که بازیگری برای او کاملا جدی است، درباره بازی آرمان درویش به عنوان بازیگر مقابل خود در این سریال  گفت: من خیلی وسواس ندارم که با یک گروه ثابت بازیگر کار کنم. اما کارم برایم خیلی جدی است و در بازیگری تعارف و شوخی ندارم. پس تنها مسئله‌ام این است کسی که مقابل من بازی می‌کند همین اندازه بازیگری برایش جدی باشد و آرمان درویش اینطور بود و این دغدغه را داشت. وقتی این جدیت را در همکارم ببینم دیگر هیچ مشکلی ندارم.

 

بازیگر نقش افرا در ادامه درباره ارتباطش با این شخصیت اظهار کرد: هر بازیگری هرچقدر هم تلاش کند که متفاوت باشد، بخشی از اعتقاد و خودش در نقش همراهش می‌شود و فکر می‌کنم سرسختی افرا از علاقه من به اینگونه زن‌‌ها می‌آید.

 

باران کوثری همچنین درباره شرایطش بعد از ابتلا به کرونا هم گفت: بیماری کرونای من بهبود یافته و دو سه روز هست که دوباره سر کار می‌روم و در مرحله نقاهت به سر می برم.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.