2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

خاطره بامزه باران کوثری از همبازی شدن با عزت الله انتظامی + فیلم

باران کوثری در برنامه «پیشگو» خاطره بامزه ای از همبازی شدن با عزت الله انتظامی را در فیلم «روسری آبی» به کارگردانی مادرش رخشان بنی اعتماد را بازگو کرد.

به گزارش هنرنوشت، باران کوثری بازیگر سینما دومین میهمان پژمان جمشیدی در برنامه «پیشگو» بود که در این برنامه به ذکر خاطره ای بامزه از ایفای نقش خود در کنار عزت الله انتظامی در فیلم «روسری آبی» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد پرداخت که این سکانس از برنامه را می توانید در ویدیوی بالا تماشا کنید.

 

باران کوثری در این برنامه همچنین از مادربزرگش که سال گذشته او را از دست داده است، یاد کرد و خاطره بامزه ای را هم از مادربزرگش تعریف کرد و گفت: «نوستالژی من را غمگین می کند.مخصوصا از پارسال که مادربزرگم را از دست دادم. من بلد نیستم در حال زندگی کنم؛ یا حسرت گذشته را می‌خورم یا اضطراب آینده را دارم.

مادربزرگم تا ۲۸-۲۹ سالگی من همراهم سر صحنه فیلمبرداری می آمد و بسیار مواظبم بود و حتی گاهی سر پدرم نق می زد و  می گفت: نمی دانم جهان (جهانگیر کوثری) چطور  اجازه می‌دهد دخترش در هر فیلم‌ مردهای مختلف شوهرش بشوند! و ما می گفتیم مادربزرگ اینها فیلمه!

 

این بازیگر همچنین یکی از سخت ترین لحظات زندگی‌اش را زمان بعد از تصادفش دانست و درباره این لحظات گفت:  داخل آمبولانس داشتم بی هوش می شدم و فقط می گفتم من را ببرید خانه که مامان بابا من را ببینند و در همان لحظات سحر دولتشاهی عزیز داشت شیشه های توی دستم را در می‌آورد و وقتی در بیمارستان مامان و بابا را دیدم خیلی عذاب وجدان داشتم که چرا مواظب خودم نبودم و با پدر و مادرم این کار را کردم.

 

بازیگر سریال ملکه گدایان درباره برنامه هایی که برای آینده اش داشته است، اظهار کرد: برنامه هایی را در  ۱۷-۱۸ سالگی برای آینده ام و ۳۵ سالگی ام برنامه ریزی کرده بودم که الان حتی نزدیک به این برنامه ها هم نیستم. اما وقتی زندگی مسیری را به من می‌دهد با آن همراه می‌شوم. عاشق این هستم که چیزهایی را برای خودم تعیین کنم که نمی شود تا به آنها برسم!  مثلا آرزویم این بود میکروبیولوژی بخوانم ولی وقتی بازیگری را به شکل جدی کشف کردم با خودم گفتم که اگر یک کار را بخواهم توی دنیا انجام بدهم همین بوده است.

 

باران کوثری در بخش دیگری از این برنامه درباره این سوال که چه چیزی را می خواهد از گذشته حذف کند، پاسخ داد: اگر بخواهم چیزی را از گذشته تاریخ حذف کنم، جنگ و اگر کسی را بخواهم حذف کنم هیتلر را به نمایندگی از صنفش حذف می کنم. یعنی کسانی که به قتل، جنگ و کشتار دسته‌جمعی رسمیت می بخشند ولی اگر بخواهم چیزی را زندگی خودم حذف کنم «خشم» است.

 

وی همچنین در صحبت هایش تأکید کرد: رویای من این است که همه جا در صلح و آزادی باشد. این آرزوی همه ما بوده اما دارد تبدیل به یک رویا می‌شود و فکر کنم نسل‌های آینده ما را به خاطر مقاومت مان هم تحسین و هم سرزنش خواهند کرد.

 

باران کوثری درباره سوال خاص برنامه «پیشگو» درباره قانون گذاری هم گفت: اگر بخواهم قانونی برای آرمانشهرم بگذارم این است که هر زندانی وجود دارد را برمی دارم و یک سری آدم متخصص می گذارم که به تعریف جدیدی از خلاف و خلافکار برسیم و کسانی را که به عنوان خلافکار تشخیص‌ می‌دهند به جای زندانی کردن، در محیطی قرار می دهم که تربیب شوند و از نیروشان بشود به درستی استفاده کرد.

 

این بازیگر سینما در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: دوست دارم در آینده درباره‌ من بگویند که او یک آدم عادی و بازیگر بسیار خوبی بود. 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.