2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
برنامه های تحویل سال تلویزیون با احسان علیخانی علی ضیا و  مهران مدیری

برنامه های تحویل سال تلویزیون با احسان علیخانی علی ضیا و مهران مدیری

احسان علیخانی و مهران مدیری در برنامه های «عصر جدید» و «دورهمی» شب تحویل سال میهمان خانه های مردم خواهند بود.

به گزارش هنرنوشت، «فرمول یک»، «صبح فروردین»، «عطر نرگس، رقص باد»،«نوروزترین نوروز»، «دورهمی» و «عصر جدید» برنامه‌هایی هستند که در لحظات تحویل سال از شبکه های مختلف  تلویزیون روی آنتن می روند.

 

 آخرین قسمت از برنامه «عصرجدید» و اعلام برندگان فینال عصر جدید به عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه انتخاب شده است و برنامه «دورهمی» هم ساعاتی پس از تحویل سال با اجرای مهران مدیری و با حضور احسان علیخانی به عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه نسیم برگزیده شده است.

 
شبکه یک «فرمول یک» را به عنوان ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ پخش می کند که در این برنامه علی ضیاء میزبان چهره های هنری ، ورزشی و مردمی است و مجید اخشابی، فریدون آسرایی، امیر تاجیک، حمید حامی نیز آهنگ های قدیمی خود را بازخوانی خواهند کرد.


این برنامه در سه قسمت شب های ۲۸ و ۲۹ اسفند در ساعت ۲۲:۱۵ و روز ۳۰ اسفند ماه از ساعاتی پیش از تحویل سال به صورت زنده پخش می شود.
 
شبکه دو  سیما نیز  برنامه «صبح فروردین» را به عنوان برنامه تحویل سال انتخاب کرده است.
 
 
شبکه چهار هم با برنامه «عطر نرگس، رقص باد» با اجرای سید مهرداد ضیائی و مصطفی امامی به تهیه کنندگی میثم حسنی در مدت زمان چهار ساعت به عنوان برنامه تحویل سال پخش می شود
 
شبکه پنج، ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» را  در لحظات تحویل سال 1400 روی آنتن می برد که در این برنامه امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش اندام حضور دارند و زمان پخش این برنامه نیز از ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین‌ ماه به صورت زنده اعلام شده است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.