2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
«عصر جدید» برنامه  تحویل سال شد

«عصر جدید» برنامه تحویل سال شد

برنامه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی به عنوان برنامه تحویل سال شبکه سه سیما انتخاب شد.

به گزارش هنرنوشت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،  برنامه عصر جدید با حال و هوای بهاری روزهای پنج شنبه ۲۸ اسفند و جمعه ۲۹ اسفند از ساعت ۱۹ روی آنتن می رود. همچنین این برنامه شنبه ۳۰ اسفند از ساعت ۱۰ صبح، شروع سال جدید را جشن می گیرد.

 

برنامه های سیم آخر، عصرجدید، زوجی نو، ستاره ساز و شوخی شوخی در ایام نوروز با مخاطبان خود همراه می‌شوند. علاوه بر این برنامه ها، سریال لوتی وهمچنین ۱۵ فیلم سینمایی جدید برای پخش از شبکه سه در نظر گرفته شده است.

 

زوجی نو از ۳۰ اسفند هر شب ساعت ۱۹:۴۵با اجرای باربد بابایی همراه مخاطبان می شود. ستاره ساز از ۳۰ اسفند هر شب از ساعت ۲۳:۴۵ با جرای حسین اسدی و عباس قانع و با حضور داوران این مسابقه خداداد عزیزی، فیروز کریمی، سیروس دین محمدی و رضا شاهرودی فضای شاد ورزشی را به تصویر می کشد.

 

سیم آخر با ساختاری متفاوت فصل جدید را آغاز می کند. در این مسابقه دو گروه همزمان با هم در ساختار جدید سیم آخر با هم رقابت می کنند.

 

شوخی شوخی با اجرای عبدالله روا همراه گروهی از هنرمندان حوزه صداپیشگی، گویندگی و نویسندگان طنز در ۱۳ برنامه در ایام نوروز روی آنتن شبکه سه سیما می رود. سمت خدا هر روز ساعت ۱۳:۱۵ با حضور کارشناسان برنامه میزبان مخاطبان خود است.

 

سریال امنیتی جاسوسی لوتی برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ انتخاب شده است و تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید. این سریال در ژانر امنیتی جاسوسی توسط جواد افشار کارگردانی شده و قرار است هر شب از شبکه سه سیما روی آنتن برود. ۱۵ فیلم سینمایی جدید و متنوع نیز برای پخش در ایام نوروز آماده شده است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.