2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
اکبر عبدی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد

اکبر عبدی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد

اکبر عبدی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش هنرنوشت، امیر نوری، بازیگر سینما و تلویزیون که هفته از ابتلای خود به کرونا خبر داده بود، با انتشار ویدیوی کوتاهی از مساعد بودن حال خود و همچنین بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد.

 

 

امیر نوری با اشاره به ابتلای اکبر عبدی به کرونا اعلام کرد که اکبر عبدی نیز همزمان با وی دچار بیماری کرونا شده و به دلیل پیوند کلیه که چند سال پیش انجام داده بود، ناچار شد در بیمارستان بستری شود که حال عمومی این بازیگر پیشکسوت و محبوب مردم کاملا مساعد است و قرار است امروز 13  اسفندماه از بیمارستان مرخص شود.

 

المیرا عبدی دختر این بازیگر نیز اعلام کرده بود که پدرش به دلیل عمل جراحی قلب که چندی پیش انجام داده بود، بعد از ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده تا با مراقبت بیشتری دوره این بیماری را طی کند و امروز از بیمارستان مرخص خواهد شد.

 

امیر نوری در گفتگویی با جام جم آنلاین با بیان این که نمی داند چطور و چگونه به کرونا مبتلا شده است، عکس های سلفی و دسته جمعی با مردم را که خواستار برداشتن یک لحظه ماسک از روی صورت بازیگران هستند، یکی از دلایل احتمالی ابتلا به کرونا دانست.

 

این بازیگر بعد از ابتلا به کرونا با انتشار ویدیویی از همه دوستان و افرادی که با او در چند هفته گذشته در ارتباط بوده اند، خواست تا حتما تست کرونا بدهند و از سلامت خود اطمینان پیدا کنند.

این بازیگر به زودی در سریال طنز «چوب خط» که قرار است از 15 اسفندماه از شبکه سه سیما پخش شود،  در قاب تلویزیون حضور خواهد داشت.

 

به گفته امیر نوری، هنوز تصویربرداری این سریال به پایان نرسیده و بازیگرانی از جمله اکبر عبدی هنوز در این سریال مقابل دوربین نرفته و بازی آنها تصویربرداری نشده است.

 
 انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.