2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
واکنش شهره لرستانی به درگذشت علی سلیمانی / از مرگ نمی ترسم اما...

واکنش شهره لرستانی به درگذشت علی سلیمانی / از مرگ نمی ترسم اما...

شهره لرستانی که به دلیل ابتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری است در واکنش به خبر درگذشت همکارش علی سلیمانی دلنوشته ای منتشر کرد.

به گزارش هنرنوشت، شهره لرستانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که به دلیل ابتلا به کرونا و درگیر شدن ریه هایش به این ویروس در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آتیه بستری است، صبح امروز از درگذشت همکارش علی سلیمانی بر اثر کرونا باخبر شد و در واکنش به آن دلنوشته ای منتشر کرد.

 

شهره لرستانی در صفحه خود با اشاره به وضعیت کنونی خود در بخش آی سی یو و مواجه شدن با خبر درگذشت همکار قدیمی اش نوشت: 


«صبح امروز که در بخش آی سی یوی مبتلایان به کرونا چشمهام رو باز کردم .. احساس کردم رنگ آسمان تهران آبی است .. بعد از سه روز کمی صبحانه خوردم و به رسم همیشه اخبار روز را از موبایلم پی گرفتم........ دوست و همکار عزیزم و هنرمندم علی سلیمانی بر اثر کرونا امروز از میان همین آسمان آبی گذشت و به خالق هستی شتافت..... من زیر اکسیژنم یکی از ریه هام سی درصد و دیگری پنجاه درصد درگیر کرونای دلتاست....
بدن و سرو گردن و گلو و حتی گوشهایم ( مثل سالهای دور بچگی ) دردناک هستند .... حال علی را می فهمم ....
هر جا هست ، برای او از خداوند مهربان، شادی روح و برای خانواده محترمش ، و اهالی هنر و هنردوستان ،صبر ازو دارم.....

آیا.. نشان..قد من هم .. ناتمام خواهد... ماند؟...بیماری و مرگ برادران بهم پیوسته اند ...
من از مرگ نمی ترسم ، اما از ناتمام ماندگی و بی سرانجامی و قدرت تاثیر گذاری نداشتن ،چرا،،،،»

 

علی سلیمانی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون بعد از مدتی مبارزه با بیماری کرونا، صبح امروز 21 مردادماه بر اثر کاهش سطح اکسیژن خون از دنیا رفت. تعدادی از بازیگران دیگر نیز درگیر این ویروس شده و دوران قرنطینه را در منزل یا بیمارستان می گذرانند که از آن جمله می توان به شهره لرستانی، حمید لولایی، سحر ولدبیگی، هومن حاج عبداللهی، مونا فرجاد و شقایق دهقان اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.