2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
گلشید بحرایی بازیگر نقش سرور در سریال کمدی «چوب خط»

گلشید بحرایی بازیگر نقش سرور در سریال کمدی «چوب خط»

گلشید بحرایی یکی از بازیگران سریال کمدی «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان است که در نقش سرور ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، گلشید بحرایی یکی از بازیگران سریال کمدی «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان است که از نیمه اسفند 99 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

 

 

پخش سریال «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، از نیمه دوم اسفند ماه از شبکه سوم سیما آغاز می شود.
 

این سریال با مضمونی کمدی و اجتماعی قصه‌ای خانوادگی و مفرح را روایت می‌کند.
 

بازیگران این سریال عبارتند از: الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور،امیرعباس نورزایی  و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده.

 

تصویربرداری این مجموعه در غرب تهران ادامه دارد و مراحل فنی نیز همزمان با تولید در حال انجام است.

 

 

زندگینامه گلشید بحرایی:

 

گلشید بحرایی متولد خردادماه سال 1364 در تهران است و در زمینه بازیگری و چهره پردازی و گریم فعالیت دارد. 

 

چهره گریم شده مهتاب کرامتی که او را در شهرک سینمایی دیده بود، وی را به هنر چهره پردازی و گریم علاقه مند کرد و به طور جدی وارد این عرصه شد.

 

گلشید بحرایی نخستین بار از طریق یکی از دوستانش به ایرج قادری کارگردان قدیمی سینمای ایران معرفی شد و او برای نخستین بار در فیلم «محاکمه» به کارگردانی ایرج قادری با نقش بسیار کوتاهی جلوی دوربین رفت و  وارد سینما شد و به این ترتیب به دنیای بازیگری سینما نیز علاقه مند شد و بعد از آن با شرکت در کلاس های بازیگری مسعود کیمیایی، بازیگری را به طور جدی دنبال کرد.

 

 

بحرایی اکنون هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان چهره پرداز و گریمور در پروژه های سینمایی فعالیت دارد.

 

یکی از غم انگیزترین دوران زندگی گلشید بحرایی، درگذشت دخترش شهرزاد بوده است که به مدت 2 سال او را از دنیای سینما دور کرد اما بعد از دو سال باز هم به عشق هنر و تشویق دوستانش، علاقه مندی هایش را در سینما و تئاتر دنبال کرد.

 

بحرایی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی متعددی از جمله سیلی شیرین، سریال تیمچه ایرانی، جك و لوبیای سحرآمیز و خاله روباه، لعنتی خنده دار و ازدواج كم دردسر، به عنوان چهره پرداز همکاری داشته و در سریال ها و فیلم هایی از جمله ویبره، محاكمه، اولتیماتوم، باور، به نام مادر و سریال گناه چهارم و هیولا به عنوان بازیگر حضور داشته است.

 


انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.