2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
امیرعباس نورزایی بازیگر خردسال سریال چوب خط در نقش نوید

امیرعباس نورزایی بازیگر خردسال سریال چوب خط در نقش نوید

امیرعباس نورزایی بازیگر خردسال سریال کمدی «چوب خط» است که در نقش نوید در کنار دیگر بازیگران ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، امیرعباس نورزایی بازیگر خردسال سریال «چوب خط» است که در نقش نوید ایفای نقش کرده است. این بازیگر خردسال 8 سال دارد و در کنار دیگر بازیگران بزرگسال این سریال ایفای نقش می کند.

 

 

پخش سریال «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، از نیمه دوم اسفند ماه از شبکه سوم سیما آغاز می شود.
 

این سریال با مضمونی کمدی و اجتماعی قصه‌ای خانوادگی و مفرح را روایت می‌کند.
 

بازیگران این سریال عبارتند از: الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده.

تصویربرداری این مجموعه در غرب تهران ادامه دارد و مراحل فنی نیز همزمان با تولید در حال انجام است.
 
 

 

زندگینامه امیرعباس نورزایی:

 

امیرعباس نورزایی متولد 4 دی ماه سال 1391 است که سابقه ایفای نقش در چند فیلم کوتاه و تله فیلم را دارد که از آن جمله می توان به فیلم های «هایپرمارکت»،  «یک دلقک محترم»،  «وقتی مامان خوابه»، «غرامت» و تله فیلم «بهشت زیر پای توست» اشاره کرد.

 

این بازیگر خردسال همچنین در چند نمایش نیز روی صحنه رفته است که نمایش «شنل قرمزی» و «هزارویکشب» از آن جمله است.

 

امیرعباس نورزایی کار بازیگری را از آموزشگاه هنری «پانیذ» آغاز کرده و برای نخستین بار نیز در یک فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت.

 

این بازیگر به تازگی در سریال کمدی «چوب خط» ایفای نقش کرده است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.