2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
سنا پورسعیدی بازیگر سریال جلال 2

سنا پورسعیدی بازیگر سریال جلال 2

سنا پورسعیدی بازیگر سریال جلال 2 به کارگردانی حسن نجفی است.

به گزارش هنرنوشت، سنا پورسعیدی در فصل دوم سریال «جلال» به کارگردانی حسن نجفی که از شبکه یک سیما پخش می شود، ایفای نقش کرده است.

سنا پورسعیدی در فصل نخست سریال جلال در نقش بزرگسالی سارا، دختر جلال جلوی دوربین رفت.

 

 

سریال «جلال 2» به کارگردانی حسن نجفی از 28 بهمن ماه در 26 قسمت 45 دقیقه ای هر شب ساعت 22:15  به جای سریال «روزهای ابدی»، از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

 

داستان سریال «جلال 2» درباره شخصیتی به نام جلال است که در واقعه 22 بهمن از ناحیه پا تیر خورده و مجروح می‌شود. او به همراه خانواده خود به تهران می‌گریزد. ارتشبد شفقت دستور تجسس و دستگیری متهمین را صادر می‌کند. جلال در تهران متوجه موضوع شده و در خانه‌های امن از دست ساواک می‌گریزد و ... .

 

بازیگران فصل دوم سریال «جلال» عبارتند از: عمار تفتی، حمیرا ریاضی، هادی افتخارزاده ،همایون ارشادی، رضا آب پاک، ثنا پورسعیدی، جواد قامتی، صدرا راعی، مهدی فقیه، راید تمیمی، شهرام عبدلی، علیرضا مهران، شیوا خسرومهر، مهران آتشزای، افشین سنگ چاپ و سعیده عرب.

 

تهیه‌کنندگی این مجموعه تلویزیونی را علیرضا جلالی بر عهده دارد و محصول صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی است که به سفارش معاونت امور استان‌ها با مشارکت گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما از این شبکه روی آنتن می رود.

 

 

سنا پورسعیدی متولد سال 1374 و دانش آموخته تئاتر در رشته کارگردانی است که کار هنری خود را از سال 88 و از صحنه تئاتر آغاز کرده است و برای ایفای نقش در نمایش های مختلف جوایزی را هم از آن خود کرده است که از آن جمله می توان به جایزه دوم بازیگری زن در جشنواره تئاتر رضوی برای نمایش «اسکرین شات» اشاره کرد.

 

 

سنا پورسعیدی سال 1391 در نمایش «سعادت لرزان و مردمان تیره روز» به کارگردانی یعقوب صدیق جمالی در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت.

وی همچنین علاوه بر حضور در صحنه تئاتر در چند فیلم کوتاه و سریال هم ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به سریال «طاهره و «آجی‌بال» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر اشاره کرد که از شبکه سهند پخش شد و در این سریال در نقش  نازی  به عنوان کارکتر اصلی بازی کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.