2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
یاسمن ترابی بازیگر سریال دادستان

یاسمن ترابی بازیگر سریال دادستان

یاسمن ترابی یکی از بازیگران سریال دادستان به کارگردانی مسعود ده نمکی است.

به گزارش هنرنوشت، یاسمن ترابی یکی از بازیگران سریال جدید مسعود ده نمکی با عنوان «دادستان» است که هر شب ساعت 8:45 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی در ۱۷ قسمت، از نیمه بهمن‌ماه ساعت 8:45 از شبکه سه سیما پخش شود.

 

موضوع فیلم دادستان، عدالت‌خواهی، نفوذ و مفاسد اقتصادی است.

 

بازیگران سریال دادستان عبارتند از: محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و... 

 

 

 

یاسمن ترابی برای دومین بار در یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته است و پیش از این تجربه بازی در  سریال « همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و سه فیلم « شهربانو» ، « پاسیو» و «خانه دختر» را داشته  است.

 

 

این بازیگر جوان در زمینه تئاتر نیز فعالیت داشته که از آن جمله می توان به نماش « ۲۹ مهر ۹۶» اشاره کرد که در این نمایش به عنوان بازیگر روی صحنه رفته است.

 

 

اطلاعات بیشتری از این بازیگر جوان در دسترس نیست.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.