2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آخرین وضعیت گوهر خیراندیش / درگیری  40 درصدی ریه

آخرین وضعیت گوهر خیراندیش / درگیری 40 درصدی ریه

به گفته یکی از دوستان گوهر خیراندیش، ریه این بازیگر سینما و تلویزیون حدود 40 درصد درگیر کرونا شده است.

به گزارش هنرنوشت، بیتا منصوری، تهیه کننده سینما و از دوستان نزدیک گوهر خیر اندیش با ارایه توضیحاتی درباره وضعیت بیماری این بازیگر، اعلام کرد که او دیر به بیمارستان مراجعه کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت گوهر خیراندیش در بیمارستان / واکنش خانم بازیگر به فوت دو بازیکن تیم ملی + فیلم

 

 

منصوری درباره وضعیت گوهر خیراندیش که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، به ایسنا گفت: متاسفانه خانم خیراندیش ۵ روز بعد از ابتلا به کرونا به بیمارستان مراجعه کرد و همین تاخیر سبب شد هنگام مراجعه به بیمارستان ۴۰ درصد ریه‌اش درگیر کرونا شده باشد.

 

او ادامه داد: خوشبختانه ایشان زیر نظر پزشک توانمندی درمان می‌شود و در حال حاضر بخش عمده عفونت ریه کنترل شده و فیزیوتراپی ریه در حال انجام است.

 

منصوری با اشاره به پیچیدگی‌های ویروس کرونا افزود: یکی از مشکلات این بیماری این است که فرد مبتلا نمی تواند از کمک دوستانش بهره مند شود. امیدواریم که خانم خیراندیش پس از بهبودی و ترخیص از بیمارستان ، بتوانند به تنهایی دوران نقاهت را هم به خوبی پشت سر بگذارند .

 

این تهیه کننده سینما با ابراز تاسف اظهار کرد: خانم خیراندیش بیماری خود را جدی نگرفت. ضمن اینکه گاه تعهدات شغلی سبب می شود افراد به سلامت خود، کم توجهی کنند و همین مراجعه دیرهنگام ایشان به بیمارستان، سبب طولانی شدن روند درمان می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.