2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

آخرین وضعیت گوهر خیراندیش روی تخت بیمارستان + فیلم

گوهر خیراندیش که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است، در قالب یک ویدیو به سختی چند جمله درباره وضعیت درمانش گفت.

به گزارش هنرنوشت، گوهر خیراندیش که از 8 بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا و موثر نبودن راهکارهای درمان خانگی این بیماری، به بیمارستان منتقل شد، امروز، در حالی که ماسک اکسیژن روی دهان داشت و به سختی سخن می گفت در قالب یک ویدیوی کوتاه درباره وضعیت سلامتی و درمان خود در چند جمله کوتاه توضیح داد.

 

این ویدیو را امید اسماعیل خانی فرزند گوهر خیراندیش و زنده یاد جمشید اسماعیل خانی در صفحه خود منتشر کرده است.

 

گوهر خیراندیش، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۳۳ در شیراز است که کار بازیگری خود را از سال ۴۹  با تئاتر در شیراز آغاز کرد.

 

وی همسر زنده یاد جمشید اسماعیل خانی از دیگر بازیگران فقید سینما و تلویزیون ایران است.

 

از جمله فیلم هایی که گوهر خیراندیش در آنها ایفای نقش کرده است می توان به فیلم های «بانو»، «دایره زنگی»، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، «ایران برگر»، «میگرن»، «مردی بدون سایه»، «خوب بد، جلف ۲»، «نیمه‌شب اتفاق افتاد»، «شیفت شب» و ... اشاره کرد.

 

مخاطبان سریال های تلویزیونی نیز حضور او را در مجموعه هایی از جمله «میوه ممنوعه»، «کلاه پهلوی»، «دیوار به دیوار»، «مختارنامه»، «اشک‌ها و لبخندها»، «مادر»، «زیرخاکی» و ... به یاد می آورند.

 

در همین زمینه بخوانید:

 

آخرین وضعیت گوهر خیراندیش / درگیری 40 درصدی ریه

گوهر خیراندیش: چهار روز دیر به بیمارستان آمدم / مرا دعا کنید

گوهر خیراندیش به دلیل ابتلا به کرونا به بیمارستان منتقل شد

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.