2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ساخت ادامه سریال « پایتخت 6 » برای نوروز 1400

ساخت ادامه سریال « پایتخت 6 » برای نوروز 1400

کارگردان سریال پایتخت از ادامه ساخت فصل 6 این سریال برای نوروز 1400 خبر داد.

به گزارش هنرنوشت، سیروس مقدم کارگردان سریال پرمخاطب «پایتخت» از ادامه ساخت فصل 6 این سریال برای نوروز 1400 خبر داد و اعلام کرد که تصویربرداری ادامه این سریال از بهمن ماه 99 آغاز می شود.

 

سریال پایتخت یکی از سریال های بسیار پرمخاطب تلویزیون بوده است که تاکنون شش فصل آن ساخته و پخش شده و همچنان تکرار این سریال نیز با استقبال مخاطبان همراه است.

 

فصل ششم سریال پایتخت که نوروز ۱۳۹۹ پخش شد با  انتقادهایی درباره داستان و فیلمنامه همراه بود و شیوع کرونا هم این فصل را ناتمام گذاشت و سازندگان وعده دادند که این فصل را بعد از پایان شیوع کرونا ادامه داده و به پایان می رسانند که اکنون به نظر می رسد این وعده از سوی کارگردان در حال عملی شدن است تا فصل ششم این سریال را به پایان برسانند.

 

سازندگان این سریال پیش از این از ساخت فصل 7 این سریال نیز خبر داده بودند که موانعی سر راه آن قرار گرفت از جمله ضرورت تکمیل فیلمنامه ناتمام زنده یاد خشایار الوند، غیبت مهران احمدی بازیگر نقش بهبود، قطع همکاری آرش عباسی نویسنده فصل هفتم این سریال با این پروژه، پخش تصاویر نامتعارف از سارا و نیکا بازیگران این سریال، حواشی و شایعاتی درباره دستمزد 5 میلیارد تومانی محسن تنابنده برای این فصل و کمبود زمان کافی برای ساخت آن تا نوروز 1400 باعث شد تا در نهایت این سریال به فصل هفتم نرسد.

 محسن تنابنده بعد از حواشی بسیاری که درباره دستمزدش برای فصل هفتم این سریال در فضای مجازی و رسانه ها شکل گرفت، روز 25 آذرماه 99 با انتشار پستی اعتراضی در اینستاگرام خود پرونده ساخت فصل هفتم سریال پایتخت را بست و اعلام کرد که پایتخت 7 ساخته نخواهد شد.

 

در همین زمینه بخوانید:

 

محسن تنابنده : پایتخت 7 ساخته نمی شود / لطفا دست از تخریب بردارید!

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.