2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
محمدرضا فروتن بازیگر سریال «جزیره» شد / آغاز تصویربرداری در کیش

محمدرضا فروتن بازیگر سریال «جزیره» شد / آغاز تصویربرداری در کیش

محمدرضا فروتن بازیگر سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم شد.

به گزارش هنرنوشت به نقل از روابط عمومی سریال،  تصویربرداری سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم در جزیره کیش آغاز شده و محمدرضا فروتن به عنوان نخستین بازیگر این سریال  معرفی شد.

 

تصویربرداری این سریال در جزیره کیش آغاز شده و قرار است به صورت اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» پخش شود.

 
محمدرضا فروتن بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از این تجربه بازی در سریال نمایش خانگی «مانکن» را دارد، به تازگی در دومین تجربه خود برای بازی در سریال های شبکه نمایش خانگی جلوی دوربین سیروس مقدم رفته است.

 

این سریال به قلم علی طالب آبادی، قصه ای درام و اجتماعی را روایت می کند.


 


تهیه کنندگی این سریال را منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری بر عهده دارند و دیگر بازیگران این سریال نیز به زودی معرفی می شوند. 


 
برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: پیام سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، صدابردار: بهمن اردلان، مدیر برنامه‌ریزی: سید علی هاشمی، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، جلوه‌های ویژه کامپیوتر: امین انتشاری، عکاس: امیرحسین شجاعی، مدیران تدارکات: حسین فیض آبادی و نادر اژدری، مدیر تولید: مسعود دلیری.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.