2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

سریال گیسو به آخرین روزهای تصویربرداری رسید + تیزر سریال عاشقانه 2

سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی در آخرین روزهای تصویربرداری و آخرین مراحل تولید قرار گرفته و به زودی پخش آن از پلتفرم نماوا آغاز خواهد شد.

به گزارش هنرنوشت، سریال «گیسو» یا «عاشقانه 2»  یک درام عاشقانه با رویکرد اجتماعی است که به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری در حال حاضر در آخرین مراحل تولید و تصویربرداری قرار دارد.

 

 

گیسو، فصل دوم سریال عاشقانه «دل» به کارگردانی منوچهر هادی محسوب می شود که چندی پیش پخش آن در شبکه نمایش خانگی پایان یافت و قرار است فصل دوم آن با عنوان «گیسو» برای پخش از شبکه نمایش خانگی در زمستان سال جاری آماده شود.

 

 

سریال قبلی این کارگردان با عنوان «دل» اگر چه با حواشی و انتقادات بسیاری همراه بود با این حال از سوی مخاطبان بسیاری نیز مورد استقبال قرار گرفت و همین بهانه  و انگیزه ای شد تا منوچهر هادی پیش از آن که  پخش این سریال به اتمام برسد، از ساخت فصل دوم آن با عنوان «گیسو» خبر بدهد.

 

تصویربرداری سریال «گیسو» از مردادماه 99 آغاز شده و به روزهای پایانی رسیده است و به زودی پخش آن از نماوا آغاز می شود.

 

 

یکی از نکات سریال «گیسو» جایگزینی هانیه توسلی به جای مهناز افشار از بازیگران اصلی فصل اول سریال عاشقانه «دل» است که به دلیل مهاجرت افشار به خارج از ایران و حواشی که پیرامون او شکل گرفت، به ناچار هانیه توسلی جایگزین او در فصل دوم این سریال با عنوان «گیسو» شد.

 

 

ایفای نقش یک بازیگر ایتالیایی به نام  جولیا پانلی در این سریال و همچنین حضور محمدرضا گلزار به عنوان خواننده تیتراژ سریال گیسو از دیگر نکات این سریال محسوب می شود.

 

بازیگرانی که در سریال گیسو یا «عاشقانه 2» ایفای نقش می کنند، عبارتند از : محمدرضا گلزار، هانیه توسلی، هومن سیدی، ساره بیات، مسعود رایگان، بهاره رهنما و حسین یاری.

 

 

درباره داستان سریال گیسو گفته شده است که داستان این سریال درامی معمایی با رویکرد اجتماعی است که به موضوعاتی از جمله پولشویی پرداخته و قصه آن کاملا متفاوت  از فصل نخست این سریال  با عنوان «دل» است. به طوری که مخاطبان برای تماشای فصل دوم نیازی به تماشای فصل اول آن ندارند.

 

این سریال قرار است تا زمستان 99 برای پخش از پلتفرم نماوا آماده نمایش شود.

 

 

فهرست کامل بازیگران سریال گیسو به شرح زیر است:
 
هانیه توسلی در نقش  گیسو برازنده، همسر سابق یونس
 
محمدرضا گلزار در نقش سهیل بقایی، همسر پگاه ، دوست و همکار رضا و پیمان
 
ساره بیات در نقش پگاه دادگر، همسر سهیل
 
حسین یاری در نقش رضا شکیبا همسر ریحانه ، دوست و همکار سهیل و پیمان، پسر یونس
 
هومن سیدی در نقش پیمان رستاگ، برادر ریحانه ، دوست و همکار سهیل ، برادر زن و همکار رضا، همسر درسا
 
مسعود رایگان در نقش یونس شکیبا، همسر سابق گیسو ، پدر رضا و محسن، همسر مهین
 
شمسی فضل‌الهی در نقش مهین کیانی، مادر رضا و محسن ، همسر یونس
 
علیرضا زمانی‌نسب در نقش محسن شکیبا، برادر رضا ، پسر یونس و مهین ، همسر مونا
 
آزاده ریاضی در نقش مونا، همسر محسن، عروس مهین و یونس
 
بهاره رهنما در نقش افرا ، مادر لوسيا
 
سانیا سالاری
 
جولیا پانلی در نقش لوسيا

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.