2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
منوچهر هادی از کارگردانی سریال «گیسو» کنار گذاشته شد / خداحافظی با آقای کارگردان

منوچهر هادی از کارگردانی سریال «گیسو» کنار گذاشته شد / خداحافظی با آقای کارگردان

منوچهر هادی از کارگردانی ادامه سریال «گیسو» کنار گذاشته شد.

به گزارش هنرنوشت، منوچهر هادی کارگردان سریال «گیسو» با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از پایان اجباری سریال «گیسو»  و پایان همکاری با این سریال خبر داد و در عین حال تأکید کرد که این سریال هنوز به پایان نرسیده است.

 

سریال «گیسو» یا همان «عاشقانه 2» به کارگردانی منوچهر هادی تولید شده است.

 

منوچهر هادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 

 

«ممنون از کامنت‌ها و نقدهای درست و گاهی غلط و نامحترم شما.

یک قسمت دیگر به پایان اجباری فصل دو می‌رسیم و قصه به اتمام نرسیده و اگر قرار به ادامه ساخت «عاشقانه» باشد، قطعا بنده نخواهم بود و مسوولیت کل کار را چه خوب چه بد، تا پایان فصل دو شخصاً به عهده می‌گیرم. از همه عوامل فیلم که صمیمانه در کنارم بودند، تشکر می‌کنم. جناب کبیری و ...»

 

 

 

پست تازه منوچهر هادی درباره خداحافظی از ادامه ساخت سریال «گیسو» با واکنش های بسیاری از مخاطبان این سریال روبرو شده است و بسیاری از آنها با اظهار نارضایتی از سریال «گیسو» از این تصمیم جدید استقبال کرده اند.

 

هومن کبیری تهیه کننده این سریال چندی پیش از همکاری اجباری خود با منوچهر هادی برای ساخت سریال «گیسو» گفته بود و از سریال قبلی این کارگردان با عنوان «دل» نیز انتقاد کرده بود.

 

منوچهر هادی تاکنون سه سریال «عاشقانه»، «دل» و «گیسو» را برای شبکه نمایش خانگی ساخته است که دو سریال «دل» و «گیسو» یا همان عاشقانه 2 با انتقادها و حواشی بسیاری همراه بود که از آن جمله می توان به انتقادهای سعید راد یکی از بازیگران سریال «دل» اشاره کرد که از ایفای نقش در این مجموعه ابراز پیشیمانی کرده بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.