2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
شاکی حسام نواب صفوی درگذشت

شاکی حسام نواب صفوی درگذشت

فاطمه عسگری زنی که از حسام نواب صفوی بازیگر سینمای ایران شکایت کرده بود، درگذشت.

به گزارش هنرنوشت، فاطمه عسگری زن شاکی حسام نواب صفوی در 37 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت و این خبر را  شاهین صمدپور خبرنگار اجتماعی با انتشار پستی موقت در اینستاگرام خود اعلام کرد.

 

اردیبهشت سال جاری خبر تعلیق پروانه وکالت حسام نواب صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون خبرساز شد و دلیل آن داشتن شاکی خصوصی اعلام شد و بعد از آن ویدیو و مصاحبه ای با فاطمه عسگری که مدعی بود مورد سوءاستفاده یکی از بازیگران مشهور سینما قرار گرفته و این بازیگر اموال او را تصاحب کرده است، منتشر شد و سرانجام با توجه به تعلیق پروانه وکالت حسام نواب صفوی ارتباط میان این تعلیق و شکایت این زن جوان از یک بازیگر سینما کشف شد.

 

بعد از مدتی نیز حسام نواب صفوی با انتشار پستی در اینستاگرام خود به این اتهامات پاسخ داد و صحت این گمانه زنی ها را درباره ارتباطش با موضوع شکایت فاطمه عسگری را تایید کرد.

 

در همین زمینه بخوانید:

چرا پروانه وکالت حسام نواب صفوی بازیگر سینما تعلیق شد؟

 

 

فاطمه عسگری زنی است که از حسام نواب صفوی به دلیل سوءاستفاده این بازیگر از احساساتش و همچنین تصاحب اموالش شکایت کرده بود و این در حالی بود که او مبتلا به تومور مغزی بود و بنا بر ادعای خودش این اتفاقات باعث رشد این تومور در سرش شده بود.

 

این زن در 23 سالگی و در سال 86 با شرکت در کلاس های بازیگری فریدون جیرانی با حسام نواب صفوی آشنا شده بود و بنا به گفته خودش، حسام نواب صفوی با دادن وعده ازدواج نه تنها جسم و روحش را به بازی گرفته بود، بلکه خانه او را نیز به همراه برخی اموال دیگر او تصاحب کرد و این اتفاقات ناگوار باعث شد تا تومور مغزی او بیشتر رشد کند.

 

خانواده عسگری بعد از گذشت 11 سال اردیبهشت امسال حکم  جلب حسام نواب صفوی را از دادگاه گرفتند و بعد از آن پروانه وکالت این بازیگر نیز تعلیق شد.

 

در همین زمینه بخوانید:

 

واکنش حسام نواب صفوی به تعلیق پروانه وکالتش / ماجرای شکایت از بازیگر سینما چه بود؟

 

حسام نواب صفوی نیز در واکنش به تعلیق پروانه وکالتش درباره این موضوع در اینستاگرام خود اسناد و مدارکی را منتشر کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.