2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

رونمایی از گریم بازیگر نقش فیدل کاسترو در فیلم بهزاد فراهانی+ فیلم

از گریم بازیگر نقش فیدل کاسترو در فیلم جدید بهزاد فراهانی با عنوان «مهمانی از کارائیب» رونمایی شد.

به گزارش هنرنوشت، بیوک میرزایی بازیگر نقش «فیدل کاسترو» در نخستین تجربه فیلمسازی بهزاد فراهانی با عنوان «مهمانی از کارائیب» است که به تازگی از گریم وی در این فیلم رونمایی شده است.

 

 

 

 

 بهزاد فراهانی بازیگر و کارگردان تئاتر با ایفای نقش دو فرزندش شقایق و آذرخش،  فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» را با تهیه کنندگی شهرام گیل آبادی در مرحله تولید دارد.

 

بهزاد فراهانی در نخستین فیلم سینمایی که کارگردانی می کند، قصه ای عاشقانه را به تصویر می کشد که فیلمنامه این اثر را از رمانی نوشته خودش با عنوان «مهمانی از کارائیب – شبی با کاسترو»  اقتباس کرده است.

 

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» آمده است: «خیاطی کارکشته عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند. خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقی است؛ عشق‌هایی که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست...».

 

 

رضا بابک، شقایق فراهانی و آذرخش فراهانی ازجمله بازیگران این فیلم هستند که تاکنون جلوی دوربین رفته اند و مرتضی پورصمدی نیز مدیریت فیلمبرداری آن را بر  عهده دارد.

 

قرار است بازیگران دیگری نیز به این فیلم اضافه شوند.

 

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: 

شهرام متولی‌باشی مدیر صدابرداری، محسن صادقی‌نسب سرپرست گروه کارگردانی، مهدی سهرابی دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز، نوید فرح‌مرزی طراح چهره‌پردازی، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، جواد راهزانی مدیر تولید، رویا بابابیگی منشی صحنه، احسان میقانی مدیر تدارکات، حبیب مجیدی عکاس، مهدی گودرزی فیلمبردار پشت صحنه و مریم قربانی نیا مشاور رسانه‌ای.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.