2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
گریم خاص مهدی کوشکی در  نقش الیاس در سریال «جیران»

گریم خاص مهدی کوشکی در نقش الیاس در سریال «جیران»

مهدی کوشکی در سریال «جیران» با گریم و لباس متفاوتی ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، مهدی کوشکی یکی از بازیگران سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی است که در این مجموعه با گریم و لباس متفاوتی جلوی دوربین رفته است.

 

مهدی کوشکی در این سریال نقش «الیاس» را بازی می کند.

 

 

مهدی کوشکی متولد ۱۳ مرداد 1360 در خرم آباد و دانش آموخته رشته ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است و به عنوان نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما فعالیت می کند.

 

کوشکی در نمایش های بسیاری به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشته است که آوازه خان طاس، کالیگولا، به خاطر یک مشت روبل، داستان زمستان، خدای کشتار و ... از آن جمله است.

 

این بازیگر در سریال های شبکه نمایش خانگی از جمله «دل»، «آقازاده»، «کرگدن» و «جیران» نیز ایفای نقش کرده است و در فیلم های سینمای «لانتوری»، «فروشنده»، «شاه کش»، «سیاه باز» و «یقه سفیدها» نیز جلوی دوربین رفته است.

 

انتشار خبر ازدواج مهدی کوشکی با ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که اسفندماه سال 98 در فضای مجازی انتشار یافت و همچنین اظهارنظر او درباره حق طلاق با حواشی بسیار زیادی همراه بود.

 

بیشتر بخوانید:

اجرای بسیار زیبای سید وحید موسوی به زبان لری + فیلم

اجرای فوق العاده زورخانه ای بچه ها پهلوانان کوچک عصر جدید + فیلم

اجرای فوق العاده دختران شیرازی در عصر جدید + فیلم

 

سریال جیران:

 

داستان سریال جیران در دوران حکومت ناصرالدین شاه اتفاق می افتد و درباره یکی از زنان ناصرالدین شاه است که پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌شود و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را در بر می‌گیرد.

 

تصویربرداری این سریال عاشقانه_تاریخی که نوشته مشترک احسان جوانمرد و حسن فتحی است با تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه، همچنان ادامه دارد.

 

بازیگران سریال جیران عبارتند از : بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی.

 

 در خلاصه داستان این سریال آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد... »

 

 این سریال قرار است سال ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.