2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بهرنگ  علوی بازیگر نقش اصلان در سریال «سرزده»

بهرنگ علوی بازیگر نقش اصلان در سریال «سرزده»

بهرنگ علوی در سریال «سرزده» در نقش اصلان ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، بهرنگ علوی در مینی سریال «سرزده» به کارگردانی   در نقش اصلان که پلیس است، ایفای نقش کرده است.

 

 

بهرنگ علوی متولد  یکم فروردین ماه ۱۳۵۹ در تهران و دانش آموخته بازیگری از مؤسسه فرهنگی - هنری کارنامه است.

 

وی کار بازیگری را از دوران کودکی و با بازیگری در تئاترهای مدرسه شروع کرد و موفقیت هایی را هم در همان دوره کسب کرده بود. وی نخستین بار در در سال ۱۳۷۰ برای ایفای نقش در نمایش «آدمک چوبی» به کارگردانی جهانگیر طاهری انتخاب شد و به طور حرفه ای به عنوان بازیگر تئاتر روی صحنه رفت و بعد از چند تجربه کار تصویری، بار دیگر از آموزش های هنرمندان سرشناس تئاتر از جمله محمد رحمانیان، حمید امجد، مهتاب نصیرپور، پرویز پرستویی، آتیلا پسیانی، رؤیا تیموریان، پانته آ بهرام و حبیب رضایی بهره مند شد.

 

 

بهرنگ علوی  در ادامه فعالیت های هنری خود بازیگری در چند فیلم کوتاه جشنواره ای را نیز تجربه کرد و پس از آن برای فیلم «عیار ۱۴» به کارگردانی پرویز شهبازی انتخاب شد و به این ترتیب به شکل حرفه  ای و برای نخستین بار وارد سینما شد.

 

بهرنگ علوی در فعالیت های بازیگری خود روی صحنه تئاتر و سینما به موفقیت هایی نیز دست یافته است. وی  برای ایفای نقش در فیلم دربند  به کارگردانی پرویز شهبازی، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و برای بازی در نمایش «زبان اصلی» به کارگردانی رسول کاهانی برنده دیپلم افتخار بازیگری مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر فجر شد.

 

این بازیگر علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی، عکاسی و طراحی مد نیز فعالیت دارد.

 

سریال «سرزده»:

 

مینی سریال «سرزده» به کارگردانی و تهیه کنندگی بهادر اسدی و با نقش آفرینی زنده یاد علی انصاریان از شنبه 11 اردیبهشت تا چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

داستان «سرزده» درباره  اصلان و رضا دو رفیق صمیمی است که بعد از سال‌ها به طور اتفاقی در حالی با یکدیگر روبرو می‌شوند که یکی از آنها پلیس و دیگری خلافکار شده است.

 

علی انصاریان در این مینی سریال که آخرین نقش آفرینی او در تلویزیون بود،  نقش رضا و بهرنگ علوی نقش اصلان را بازی می‌کند.

 

علی انصاریان، بهرنگ علوی، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی، رامبد شکرابی، مریم مومن، یاشار هاشم زاده، امیربهادر اورعی، امید جواهریان پارسا، کیمیا خلج، کوروش رحمانی، نیکادل یاحقی و ریحانه ابوترابی، بازیگران مینی سریال «سرزده» هستند.

 

عوامل  مینی سریال «سر زده» عبارتند از:

نویسنده: زامیاد سعدوندیان، ناظر کیفی: علیرضا ابوترابی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، مدیر صدابرداری: امیر عاشق، صداگذاری و ترکیب صدا: وحید مقدسی -احسان افشاریان، مدیر تولید و مجری طرح: مهدی چراغی، برنامه‌ریز: سیامک دورانی، دستیار اول کارگردان: سعید غلامی، دستیاران کارگردان: محمدامین رضوی، نادیا شادمان، دستیاران صدابردار: سعید قبادی، جواد شعبانی، مدیر مالی: مینا صفریان مدیر تدارکات: محمد عزیزی‌زاده، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، طراح لباس: منیره ملکی، طراح صحنه: احمدرضا آخوندزاده، مجریان گریم: فریبا مجیدی، یاسر مرآتی، دستیار لباس فاطیما زعفرانی، جلوه‌های ویژه‌ میدانی: حمید رسولیان جلوه‌های ویژه تصویری: امیر امدادی، منشی صحنه: تهمینه مرتضوی، تدوین: نوید توحیدی، ترانه‌سرا: یاشار هاشم زاده، خواننده و آهنگساز قطعه‌ی سرزده: مسعود محمدزاده، خواننده‌ قطعه امتحان: احسان رمضانپور، آهنگ ساز قطعه‌ امتحان: محمدجواد سام‌نژاد، عکاس: نگار پورسعید.

 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.