2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

پدر و نامادری سبزواری چه بلایی سر دانیال 9 ساله آوردند + فیلم

پدر و نامادری کودک آزار سبزواری با شکنجه دادن دانیال 9 ساله باعث قطع شدن انگشتان پای او شدند.

به گزارش هنرنوشت، پدر و نامادری کودک آزار سبزواری در مدت 9 ماه دانیال 9 ساله را مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار دادند به طوری که آثار سوختگی های متعدد روی بدن این کودک دیده می شود و با بستری شدن او در بیمارستان، پزشکان معالج او ناچار شدند دو انگشت پای او را قطع کنند.

 

تصاویری از شکنجه شدن دانیال پسرک 9 ساله سبزواری توسط پدر و نامادری اش، طی چند روز گذشته فضای مجازی را پر کرده بود. این تصاویر صورت زخمی و پاهای سوخته دانیال 9 ساله را نشان می داد که نگاه مظلومانه اش دل بسیاری از کاربران فضای مجازی را به درد آورد.

 

این پسرک سبزواری در طول 9 ماه گذشته بعد از جدایی پدر و مادرش که حضانتش را به پدرش سپرده بودند، مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفته بود.

پدر دانیال به دلیل آشنایی با زنی با هدف یافتن گنج، از مادر دانیال جدا شد و حضانت دانیال را نیز گرفت اما به دلیل اعتیاد به مواد مخدر تریاک و شیشه در طول 9 ماه گذشته با همراهی زن دومش، پسرک را مورد شکنجه و آزار قرار دادند. 

 

گفته شده است که این پدر و نامادری بارها دانیال را مورد ضرب و شتم قرار داده، صورت و پاهای او را در حمام با آب داغ سوزانده اند و گوش او را نیز چنان کشیده اند که پزشکان ناچار به بخیه زدن گوش او شده اند.

 

بعد از آن که تصاویری از شکنجه شدن این کودک سبزواری در فضای مجازی پخش شد، پلیس آگاهی سبزوار موفق به دستگیری پدر و نامادری دانیال شدند و پس از نجات این کودک او را برای درمان به  بیمارستان شهید بهشتی سبزوار منتقل کردند که هم اکنون تحت درمان و بستری است.

 

ابوالفضل مکرمی دایی دانیال درباره وضعیت دانیال گفت: پزشکان مجبور شدند دو انگشت پای دانیال را قطع کنند. دانیال 9 ماه پیش به پدرش تحویل داده شد و ظاهرا از خردادماه سال جاری  تا جمعه گذشته که با کمک ماموران آگاهی او را پیدا کردیم این کودک مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

وی درباره چگونگی شکنجه شدن دانیال بیان کرد: من  از دانیال درباره این ماجرا پرسیدم و او گفت من را حمام می بردند و پاهایم را در آب جوش می گذاشتند و بعد پاهایم را نامادری می گرفت و پدرم با شلنگ و شلاق به کف پاهایم می زد و روی سرم آب جوش می ریختند و موهایم را می کشیدند.

 

دایی دانیال همچنین گفت: روی شانه سمت راست دانیال تا روی سینه اش آثار سوختگی دیده می شود. جای چنگال داغ و ناخن روی بدن دانیال دیده می شود و روی صورتش جای آتش فندک و سیم داغ مورد استفاده برای مواد مخدر دیده می شود. گوش دانیال را آنقدر کشیده اند که پزشکان ناچار شدند، بخیه بزنند. جای سوختگی به شکل دایره کوچک هم  روی بدنش هست که به نظر می رسد جای آتش سیگار باشد.

 

وی با اشاره به اعتیاد پدر و نامادری دانیال گفت: هر دو معتاد هستند.

 

مکرمی درباره دلیل جدایی پدر و مادر دانیال توضیح داد: پدرش به خاطر پیدا کردن گنج خانواده را رها کرده بود و چند ماه چندماه به آنها سر نمی زد و آنها برای خورد و خوراکشان هم دچار مشکل بودند. با این شرایط سخت و با داشتن دو فرزند آنها مجبور شدند از هم جدا شوند.

 

پدر و نامادری دانیال هم اکنون در بازداشت به سر می برند.

 

این فیلم را خبرگزاری رکنا تهیه کرده است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.