2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
واکنش تند الهه منصوریان به موضوع ممنوع الخروج شدن یک ورزشکار زن ایرانی

واکنش تند الهه منصوریان به موضوع ممنوع الخروج شدن یک ورزشکار زن ایرانی

الهه منصوریان قهرمان ووشوی جهان نسبت به موضوع ممنوع الخروج شدن یک ورزشکار ایرانی به دلیل مخالفت همسرش واکنش تندی نشان داد.

به گزارش هنرنوشت، الهه منصوریان، قهرمان ووشوی جهان با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، نسبت به ماجرای ممنوع الخروج شدن سمیرا زرگری، سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان واکنش نشان داد.

 

‏سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان، قرار بود به همراه تیم خود برای شرکت در مسابقات جهانی راهی ایتالیا شود اما به دلیل مخالفت همسرش اجازه خروج از کشور را ندارد.

 

در همین زمینه بخوانید:

واکنش سمیرا زرگری سرمربی اسکی بعد از ممنوع الخروجی از سوی همسرش / درخواست کمک از مسئولان

 

 

الهه منصوریان در واکنش به این موضوع یک استوری تهدیدآمیز برای همسر آینده اش منتشر کرد و نوشت:

 

«خیلی دوست دارم روزی رو ببینم که ازدواج کردم و همسرم من رو به خاطر مسابقاتم ممنوع خروج کرده، ببینم شهامتش رو داره با من روبرو بشه، اون روز باید جلوی کل مردم کشورم بگه غلط کردم تا بزارم زندگی کنه»

 

 

موضوع ممنوع الخروج شدن زنان ورزشکار ایرانی به دلیل مخالفت همسرانشان موضوعی است که تاکنون چندین بار اتفاق افتاده است و فیلم «عرق سرد» نیز با همین موضوع ساخته شده است.

 

فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی سال 1396 ساخته شده و درباره یک زن فوتبالیست ایرانی به نام افروز اردستانی با نقش آفرینی باران کوثری است که با گلزنی او، تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا می‌کند و برای شرکت در مسابقات عازم مالزی می‌شود اما در فرودگاه افروز در میابد که از سوی شوهرش، یاسر شاه حسینی  با نقش آفرینی امیر جدیدی ممنوع‌الخروج شده ‌است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.