2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
لباس و استایل خاص نوید محمدزاده در جشنواره تئاتر فجر نماد چیست؟ / چرا نوید محمدزاده متفاوت لباس می پوشد؟

لباس و استایل خاص نوید محمدزاده در جشنواره تئاتر فجر نماد چیست؟ / چرا نوید محمدزاده متفاوت لباس می پوشد؟

نوید محمدزاده نه تنها با بازی های قدرتمندش روی پرده سینما مخاطبانش را به تحسین وامی دارد بلکه در عرصه مد و لباس نیز با استایل منحصر به فردش کانون توجه رسانه ها و فضای مجازی است.

به گزارش هنرنوشت، نوید محمدزاده بازیگر و ستاره یک دهه اخیر سینمای ایران علاوه بر این که بازی های قدرتمندش در قاب دوربین سینما مخاطبان را پای فیلم هایش می کشاند و توانسته تاکنون جوایز بسیاری را به خاطر این نقش ها از آن خود کند، به واسطه سلیقه منحصر به فردش در انتخاب لباس نیز همواره کانون توجه بوده است و بعد از هر دوره حضور او در رویدادهای مهم فرهنگی و هنری کشور، بسیاری از منتقدان در زمینه مد و لباس به بررسی استایل خاص او می پردازند.

 

در همین زمینه بخوانید:

استایل نوید محمدزاده در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر سوژه شد

 

انتقادها از سبک لباس پوشیدن نوید محمدزاده بالا گرفت +تصاویر

 

اما سلیقه خاص نوید محمدزاده در انتخاب لباس هایش معمولا با سلیقه عموم مردم جامعه بسیار متفاوت است و به همین دلیل هر بار نوع لباس پوشیدن او با انتقادهای بسیاری از سوی کاربران فضای مجازی روبرو می شود و بسیاری سلیقه او را به سخره می گیرند.

 

 

سلیقه و سبک جنجالی لباس پوشیدن نوید محمدزاده در آخرین حضور او که در مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر روی داد، باز هم کانون توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی شد و مثل همیشه دستمایه طنز و استهزاء نیز قرار گرفت اما به راستی منطور نوید محمدزاده از پوشیدن این نوع لباس خاص چیست؟ آیا لباس او و استایل خاص او در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر نمادین بود؟

 

برخ منتقدان حوزه مد و لباس،  سبک خاص پوشش نوید محمدزاده در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر 39 را نمادی از فقر و شرایط زندگی این روزهای مردم ایران دانسته اند.

برخلاف بسیاری از سلبریتی ها و ستاره های سینما که در رویدادهای هنری کشور از جمله جشنواره های فجر با پوشش بسیار شیک حاضر می شوند، نوید محمدزاده نه تنها لباس های شیک برای حضور در این مراسم ها انتخاب نمی کند، بلکه معمولا استایل غیررسمی و منحصر به فرد او در میان همه افراد شیک پوش به شدت جلب توجه کرده و سوژه رسانه ها می شود.

 

نوید محمدزاده با انتخاب این سبک خاص از لباس پوشیدن با شلوار چروکیده، کوتاه، چند پیله و کت اورسایز که به نظر کمی هم کهنه می رسد، کاملا آشفته به نظر می رسد و در همراهی با فرم خاص ایستادن نوید و سری که به یک طرف خمیده شده است، در مجموع نمادی از فقر و آشفتگی زندگی این روزهای مردم ایران است.

 

همچنین بندی که به دور مچ خود بسته می تواند نمادی از اسارت باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.